Методи захисту контенту від плагіату

copyright Після запуску нового алгоритму Penguin в Google позиції багатьох сайтів у видачі поповзли вниз — основною причиною стала наявність на них неунікального текстового контенту. У цій статті я розповім, як правильно оберігати свої тексти від копіювання.

Для чого необхідно захищати контент

У мережі широко поширене копіювання контенту. Багато недобросовісних «фахівців» при створенні сайтів економлять на послугах копірайтерів і беруть тексти з інших сайтів. Крадіжка контенту набула досить широких масштабів. Цілком природньо, що пошуковики це не схвалюють і ведуть боротьбу з дубльованими текстами за допомогою спеціальних алгоритмів. Якщо в мережі розміщено 50 копій однієї статті на різних сайтах, то трафік з пошукових систем буде отримувати лише один ресурс — першоджерело. Здавалося б, що все чесно, але проблема в тому, що часто пошуковики некоректно його визначають. У цьому випадку сайт з текстом–оригіналом може понести незаслужене покарання.

«Чужі» тексти можуть заподіяти досить серйозну шкоду сайту — від пониження у видачі до повного виключення з індексу. Тобто навіть якщо у вас на сайті розміщено виключно авторський і унікальний контент, це ще не означає, що ви гарантовано захищені від санкцій пошуковика, спрямованих проти дубльованих текстів. Саме тому необхідно захищати контент від копіювання та давати пошуковику інформацію для правильного визначення першоджерела. Також своєчасно вжиті заходи дозволять зупинити розмноження ваших унікальних текстів.

Рецепт від Google: «авторські» атрибути

Проблема крадіжки контенту і присвоювання авторства відома дуже давно, але лише в минулому році фахівцями Google було зроблено серйозний крок, який зміг забезпечити захист текстів від копіювання на новому рівні. Механізм цього захисту заснований на розмітці сторінки, що вказує на профіль автора в Google+, тобто для авторських текстів створюється своєрідний підпис.

Для цього необхідно зробити посилання зі сторінки вашого сайту на профіль автора (наприклад, ваш) в Google+. Зробити це можна таким чином:
<a href="посилання на профіль в Google+?rel=author"> Google+ </ a>
Після посилання необхідний знак «?» І атрибут rel = author, тільки так Google зможе зв'язати статтю з вашим профілем.

Є ще один спосіб вказівки авторства — прив'язка контенту сторінок до e-mail. Для цього треба перейти на сторінку Google+ та вказати адресу своєї електронної пошти. Адреса пошти повинна розташовуватися на тому ж домені, що і сайт, на якому розміщується стаття. Наприклад, пошта pupkin@site.ru і сайт www.site.ru. Після введення свого e-mail та підтвердження, ваш профіль в Google+ стає прив'язаним до вказаної адреси електронної пошти, яку тепер можна використовувати для підпису до своїх матеріалів, тобто e-mail стає своєрідною авторською міткою. Він відображається в розділі профілю «Мої публікації», також існує можливість налаштування приватності — можна заборонити показувати e-mail всім користувачам.

Рецепт від «Яндекса»: «Оригінальні тексти»

Якщо в Google використовуються спеціальні атрибути для створення міток автора, то в «Яндексі» працює інший механізм — необхідно повідомляти про кожний текст до публікації. З одного боку цей спосіб вимагає великих зусиль від автора, з іншого — у пошуковика ще до розміщення контенту будуть точні відомості про першоджерело. Тобто ще до всяких спроб копіпасту текст буде захищений.

У панелі «Яндекс.Вебмастер» є спеціальна форма для заявки про авторство. Спочатку треба вказати сайт, на який буде доданий текст і при необхідності пройти верифікацію. Потім у відповідне поле завантажується майбутня стаття, і система перевіряє її.
Слід зазначити, що цей сервіс доступний тільки для сайтів, тИЦ яких більше 10. Також існують обмеження для самих текстів — їх обсяг повинен бути не менше 2000 символів і не більше 32 000.

Додатковий захист контенту

Існує ще один старий і відомий метод, який дає хороший ефект — це використання фрагментів тексту в анкорах вхідних посилань. Тобто необхідно закупити декілька посилань, текстом для яких будуть служити досить довгі цитати з статті. Цей захід дозволить допомогти пошуковикам визначити першоджерело та уникнути проблем з копіюванням вашого тексту.

Підсумок
Обов'язково користуйтеся представленими інструментами при розміщенні оригінальних текстів на сайті. Це убезпечить ваш ресурс від безлічі можливих проблем, а дорогоцінні авторські тексти залишаться тільки вашими — зловмисники не зможуть їх вкрасти: а якщо і вкрадуть, то без користі для себе і без шкоди для вас.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.