Опубліковано: 02/08/13 Автор: Andrey Kravets
Почати кампанію контекстної реклами зараз гранично просто: детальні інструкції популярних сервісів «Яндекс.Дірект», Google AdWords і сервісу «Бегун» з легкістю проведуть вас по всіх етапах налаштувань, де кожне поле буде забезпечено посиланням на відповідний розділ допомоги. Контекстна реклама припускає регулярний контроль і швидке реагування: завжди є що покращити в налаштуваннях кампанії, щоб отримати більшу віддачу. З часом кожен рекламодавець освоює вибрані сервіси все краще і виростає з новачка в професіонала з власними напрацюваннями та секретами.
Але крім офіційних посібників є і «незадокументовані» слушні поради — починаючи від організації праці рекламодавця і до деяких далеко не очевидних хитрощів у веденні кампанії.
Рекомендується розділяти кампанії пошукової та контексто-залежної реклами, навіть якщо ви побачите повідомлення про можливу втрату потенційних клієнтів. У цій статті ми зупинимося саме на пошуковій рекламі.
Більше...