Опубліковано: 12/08/12 Автор: Andrey Kravets
В останні роки соціальні мережі настільки розширили свій вплив, що зараз важко знайти сайт, на якому немає їхніх слідів — кнопок «Мені подобається» або посилань на спільноту. Дійсно, як показує практика пошукової оптимізації та маркетингу, при правильному підході це дає позитивний ефект у просуванні сайту. Дещо про основи соціального маркетингу я уже писав, а цьго разу напишу про додаткові можливості залучення трафіку на сайт і правильну роботу в соціальних мережах.
Для чого потрібні спільноти в соціальних мережах?
Створення спільноти в соціальній мережі — це відмінний спосіб залучити цільову аудиторію на сайт, так як в них бере участь величезна кількість активних користувачів, і головне — з відповідними (цільовими) інтересами. За деякими оцінками щоденна аудиторія тільки соціальної мережі «ВКонтакті» складає близько 35 мільйонів чоловік. Як відбувається перетворення користувачів соцмережі у потенційних покупців? Практично у всіх мережах є можливість створення груп користувачів. Об'єднати користувачів у цих групах можна практично по будь-яких критеріях: від місця проживання до інтересів і захоплень. Але для нас більше цікаві групи, присвячені брендам. Саме в таких спільнотах розміщується необхідна інформація, даються посилання на цільові сторінки сайту та інша інформація.
Більше...