Як розкрутити новий сайт

Новий, чи молодий, сайт - це ресурс без будь-якої історії, що не має згадок в мережі і не присутній в базах пошукових систем. Основна проблема, з якою стикаються власники «нульових» ресурсів, пов'язана з відсутністю відвідуваності. Сьогодні ми поговоримо про способи, що дозволяють підвищити популярність нового ресурсу в мережі і сформувати стабільний потік трафіку на його сторінки.

1. Внутрішня оптимізація

Перевага нового сайту полягає в тому, що він створюється «з чистого аркуша» і при його розробці відразу можна врахувати актуальні вимоги до якості (для чого варто проаналізувати успішних конкурентів, запозичити вдалі рішення, а також взяти до уваги існуючі недоліки і, виправивши помилки, перетворити їх на переваги). Крім того, можна підібрати легко запам'ятовується домен. Додатковим плюсом буде використання колишнього у вживанні домену з «білою» історією, що має «вік» і траст.
По-перше, слід виключити присутність на сайті технічних помилок:

  • налаштувати ЧПУ;
  • коректно заповнити Title і Description;
  • оформити сторінку помилки 404;
  • виключити дублі сторінок;
  • застосувати мікророзмітки;
  • створити файли Robots.txt і Sitemap.xml;
  • забезпечити швидке завантаження сторінок і інше
По-друге, грамотно реалізувати структуру і навігацію:
  • створити логічні розділи;
  • використовувати систему навігації (меню і «хлібні крихти»);
  • налаштувати внутрішню перелінковку.
По-третє, оптимізувати контент:
  • заповнити унікальним описом всі розділи і сторінки виходячи з підібраного семантичного ядра;
  • забезпечити адаптивний дизайн (для зручного перегляду на мобільних пристроях);
  • використовувати якісну графіку і супроводити її атрибутом alt;
  • правильно оформити заголовки H1;
  • розмістити віджети соціальних мереж (кнопки шаринга, віджет співтовариства) і т.д.
По-четверте, ретельно опрацювати комерційні показники (якщо сайт є інструментом продажів):
  • оптимізувати картку товару;
  • передбачити блок відгуків;
  • створити розділ «Про компанію»;
  • вказати номер телефону в «шапці»;
По-п'яте, встановити систему аналітики (лічильники Yahoo, Bing і Google Analytics) і налаштувати цілі, підключити панель вебмастера (Yahoo і Google) і додати сайт на індексацію пошуковими машинами.

2. Канали залучення

На ранній стадії розвитку молодого ресурсу вам належить вирішувати два ключові завдання: формування бренду / продукту (підвищення впізнаваності) і просування безпосередньо контенту сайту. Досягненню мети в першому випадку сприяє робота з аудиторією соціальних мереж, участь у партнерських програмах, розміщення банерної реклами, вірусний маркетинг. У другому - пошукове просування, таргетована реклама, e-mail розсилки.

2.1 SEO

Ми не випадково почали з цього інструменту. Незважаючи на те що пошукове просування не дає миттєвого ефекту і чекати результату доведеться кілька місяців, приступити до нього необхідно ще на стадії проектування сайту. Перший етап оптимізації описаний вище (робота з майданчиком). Другий етап - це забезпечення хороших поведінкових метрик (почасти це завдання вирішує оптимізація сайту і юзабіліті) і формування зовнішньої посилальної маси. SEO-кампанію для молодого сайту необхідно базувати на групі НЧ-запитів і робити упор на Статейное просування (у статтях посилання швидко індексуються, виключається ймовірність «посилального вибуху», а крім того, вони здатні приводити реальний зацікавлений трафік). В цілому стратегія SEO нерозривно пов'язана зі стратегією веб-маркетингу, і робота з альтернативними джерелами трафіку тільки позитивно позначиться на результатах пошукового просування.

2.2 Соціальні мережі

Соціальні мережі - чи не єдина можливість (крім прямої реклами) максимально швидкої розкрутки свого бренду, а разом з ним - і свого сайту. У тренді - просування співтовариств. Як інструменти можна використовувати розміщення в популярних групах, де присутня ваша цільова аудиторія, і просування сторінки співтовариства в пошукових системах

Другий спосіб досить цікавий - про нього ми писали в одній з минулих публікацій. З його допомогою за дуже короткий термін можна отримати в вашу групу великий потік пошукового трафіку, який далі конвертує в відвідувачів сайту. Для досягнення результату важливо вести постійну роботу в співтоваристві і наповнювати його корисним контентом. На підвищення лояльності передплатників і отримання нових фоловерів добре працюють конкурси з мають цінність призами (товар або послуга в подарунок, істотна знижка на асортимент і т. Д.). Велике значення в SMM надається засобам візуального контенту (фото, відео), тому варто включити в кампанію публікації в Instagram та розміщення на YouTube. І не забувайте: соціальні сигнали (згадка бренду, зворотні посилання на сайт) істотно впливають на SEO.

2.3 Партнерські сервіси

Для того щоб стати помітніше для вашої аудиторії, необхідно розміщуватися там, де вона регулярно присутня. Користувачі щодня шукають інформацію не тільки в пошукових системах, але і в спеціалізованих сервісах:

  • онлайн-картах (наприклад, карти Google)
  • агрегаторах (наприклад, Яндекс.Маркет або Яндекс.Нерухомість);
  • галузевих довідниках і каталогах (наприклад, spr.ru);
  • дошках оголошень (наприклад, avito.ru);
  • Купонатор і аналогічних партнерських майданчиках.
Інформацію про молодого сайті варто розмістити на всіх перерахованих ресурсах, відповідальних завданням вашого проекту.

2.4 Пряма реклама

Контекстна реклама - це улюблений інструмент просування всіх комерційних проектів. Він працює швидко (клієнти приходить через кілька годин після розміщення оголошень), наділений гнучкими настройками, за рахунок чого можна домогтися помірної вартості залученого відвідувача. Для інформаційних сайтів, що не монетизуються і мають обмежений бюджет на просування, контекст буде менш цікавий. Аналогічна ситуація і з баннероной рекламою: вона відмінно справляється із завданням формування бренду, однак доступна переважно проектам з хорошим фінансуванням.

2.5 Публікації

Як кажуть маркетологи, за контентом - майбутнє. Для деяких сфер (наприклад, в b2b сегменті) це найбільш ефективний спосіб побудувати маркетингову комунікацію. Будь-який проект може про щось розповісти своїм користувачам. Виявивши цікаву інформацію, вони з великою часткою ймовірності захочуть перейти на анонсований в статті ресурс. Таким чином, сторонні публікації можуть сприяти підвищенню популярності молодого сайту і його поширенню в мережі.

Де і про що писати? Це рішення ви повинні прийняти самостійно після проведення детального аналізу потенційно цікавих вам ресурсів. Можливі варіанти: новинні сайти, авторитетні галузеві портали (Рис. 3), популярні блоги (гостьові пости), форуми (коментування з посиланням) і т. Д. Головне - потрапити в цільову аудиторію. Зміст повинен бути корисним і не нести рекламної навантаження: розкажіть цікаву історію, запропонуйте вирішення актуальної проблеми, зробіть огляд, дайте інтерв'ю.

2.6 Вірусний маркетинг

Досить продуктивний, але дуже складний інструмент: тільки одиницям вдається створити інфопривід, що викликає великий резонанс. Показовим прикладом може служити вірусне відео про іграшку-хом'яка, розроблене для магазину E5.ru. За лічені дні ролик набрав більше мільйона переглядів, а товар був моментально розпроданий із запасів магазину. Якщо вам вдасться знайти і реалізувати унікальну ідею, яка сколихне інтернет, то великий обсяг трафіку на сайт в короткостроковій перспективі гарантований.

3 Утримання аудиторії

На наступному етапі конверсійної воронки, коли відвідувачі приходять і починають взаємодіяти з сайтом, слід подбати про підвищення фактора їхньої задоволеності. На поведінкові характеристики в значній мірі впливає зручність користування, якість контенту, наявність мотивуючих до дії умов (акції, знижки, програма лояльності, додатковий клієнтський сервіс і т.д.). Для формування постійної аудиторії користувачів можна використовувати інструмент підписки на новинну або інформаційну розсилку, пропонуючи за це будь-якої бонус.

Максимальна активність у розвитку сайту
Наведені рекомендації будуть не зайвими і для «зрілих» сайтів, зацікавлених у масштабуванні, але молодим ресурсам на ранній стадії розвитку вони життєво необхідні. Це велика і складна робота, що вимагає витрат сил, енергії і ресурсів. Але тільки так можна добитися результату. На додаток до статті ми наводимо пізнавальне відео Ренда Фишкина (SEOmoz) з чек-листом з SEO для нових сайтів.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментувати

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.