Як написати ефективну статтю?

Як написати ефективну статтю?Можна написати статтю достатнього обсягу, використовуючи оптимальну кількість ключових слів, оформити її за всіма правилами і догодити пошуковику, але при непоганих позиціях в SERP конверсія буде набагато нижчою за очікувану. Також може скластися і зворотна ситуація — коли відвідувачі будуть у захваті від контенту, відсоток відмов буде зовсім невеликим, але сторінка буде далека від ТОПу. Щоб все було якнайкраще, треба поєднувати всі вимоги — і пошукових машин, і живих користувачів.
При досягненні такого балансу якостей сайт чекатиме успіх.

Заголовок і зміст статті

Текст на сайті повинен давати необхідну інформацію користувачам, зацікавлювати їх, спонукати до подальших дій, наприклад, до купівлі або реєстрації. Знайомство з матеріалом зазвичай починається з заголовка (назви статті чи сторінки). Назва може бути провокаційною, дотепною або несподіваною, тобто при першому погляді вона вже має «чіпляти».

Якщо у вас є можливість написати дійсно щось нове, то це дуже добре і швидше за все буде виграшним варіантом. А якщо про предмет статті вже написано безліч опусів на інших сайтах? Тоді ця задача стає чи не найскладнішою для автора. Але все одно є вихід — спробуйте глянути на матеріал по-новому і переосмислити його, описати з іншого боку. Якщо тема цього не дозволяє, то використовуйте незвичайну форму, проводьте цікаві аналогії і не забувайте про приклади. Все що завгодно, тільки б читачеві не стало нудно.

Перед написанням тексту ретельно вивчіть цільову аудиторію, текст повинен бути цікавим в першу чергу саме для неї. Наприклад, в тексті про стильний молодіжний одяг можна використовувати сленгові вислови, прийняті в середовищі тінейджерів. Вибирайте найбільш актуальні теми, не випускайте з виду сучасні тренди, які активно обговорюються в середовищі вашої потенційної аудиторії.

Структура статті

Як для пошукових машин, так і для користувачів необхідно правильно структурувати текст статті. За «простирадло» перші можуть накласти санкції, а другі — просто піти зі сторінки. Для візуальної розбивки великих текстів крім абзаців необхідно використовувати заголовки h2-h3, нумеровані і маркіровані списки, ілюстрації, відео. Щоб виділити найбільш важливі думки і тези, можна застосовувати напівжирний або курсивний шрифт. Але не варто цим зловживати, так як пошуковики це можуть розцінити як переоптімізацію.

Аналітика

Як визначити, чи гарний контент на сторінці і чи виконує він свої основні функції? Технічні параметри, на зразок кількості входжень ключових слів або обсяг тексту, навряд чи скажуть про це. Ефективність контенту можна оцінити по відношенню користувачів, тобто по їх діям. Для цього якнайкраще підходить сервіс статистики «Яндекс» чи аналогічний від Google.

Чи затримуютьсякористувачі на сторінці зі статтею, щоб прочитати її? Чи переходять потім на потрібну цільову сторінку? На ці питання дасть відповіді «Яндекс-Метрика». У розділі «Поведінка» необхідно вибрати пункт «Вебвізор», в таблиці, що відкрилася будуть дані про час перегляду сторінок, по яких побічно можна судити, прочитав користувач текст чи ні. Крім того, можна переглянути відеоролик з конкретними діями користувача.

Розділ сервісу «Карта шляхів по сайту» дає інформацію про переходи користувачів, тобто дозволяє побачити, чи йдуть відвідувачі заданими конверсійними маршрутами. Також про ставлення користувачів до сторінки можна судити по соціальних кнопках. Велика кількість «Лайків» скаже про позитивну реакцію користувачів на матеріал.

Тестування ефективності контенту

Щоб знайти найефективнішу «формулу контенту», можна провести експерименти, запропонувавши користувачам декілька варіантів. Зробіть кілька відмінних сторінок, а відвідувачі своїми діями самі вкажуть вам на кращу. Але якщо розміщувати на сайті їх по черзі, то результати не будуть достовірними, оскільки неможливо буде врахувати інші фактори.

Правильним рішенням з точки зору чистоти умов експерименту буде одночасне розміщення декількох варіантів сторінок, які показуватимуться приблизно в рівних співвідношеннях відвідувачам сайту. Користувачі будуть відкривати сторінки, не підозрюючи, що у них є інші версії.

Таке тестування можна реалізувати за допомогою простого скрипта, який довантажує сторінки у випадковому порядку. Але доцільніше використовувати сервіс Google Website Optimizer, він дозволяє проводити експерименти типу A / B, коли створюється дві сторінки, а також мультиваріантні з великою кількістю можливостей. Вважається, що для досягнення достовірних результатів потрібно від тисячі відвідувань або сотні виконаних конверсійних дій.

Підсумки
При написанні текстів необхідно враховувати весь комплекс вимог пошукових машин та живих користувачів. Крім цього, сторінка обов'язково повинна виконувати свою першочергову функцію — спонукати користувача йти по конверсійному шляху. При написанні текстів не намагайтеся лише викласти іншими словами відому інформацію, шукайте щось нове або використовуйте оригінальні підходи.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.