seo термін

SEO оптимізація - що це таке?

І так SEO оптимізація (SEO - англ. search engine optimization, дослівно "пошукова оптимізація") - це комплекс заходів направлених на підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем (google, yandex, yahoo та ін.) по певних запитах (ключових фразах). Що це означає? Наприклад: у вас є сайт, на якому ви даєте корисні поради про пошукову оптимізацію, але по запиту "сео оптимізація" ваш сайт займає 50-те місце у списку результатів. Відповідно це далеко не перша сторінка з списком результатів і дуже малоймовірно, що хтось із потенційних читачів, яким цікаво почитати про seo, зайде на ваш сайт з пошукової системи. А заходи, якими можна цю ситуацію виправити (підняти сайт вище у результатах пошуку) і називають одним словом СЕО.

У своєму прикладі я дав непряму відповідь на ще одне питання - "Для чого це потрібно?". Відповідь - для збільшення притоку відвідувачів з пошукових систем.

SEO оптимізацію можна розділити на дві карегорії - внутрішню і зовнішню.

Внутрішня оптимізація включає в себе весь комплекс заходів, зосереджених на роботі над самим сайтом. Це оптимізація текстів, структури сайту, оптимізація коду html сторінок, постійне оновлення сайту, наповнення його контентом. При цьому важливо, щоб контент був якомога унікальнішим і цікавим для читачів. При грамотній внутрішній оптимізації можна добитись досить хороших результатів і без зовнішньої оптимізації, при умові, що тематика веб-сайту цікава і не має багато конкурентних сайтів в вашому регіоні.

Зовнішня оптимізація - це комплекс заходів, спрямованих на отримання цільових зовнішніх посилань на ваш ресурс. Тут важливими є два чинники: зовнішню оптимізацію варто починати після того, як сайт оптимізований внутрішньо, і другий чинник - зовнішні посилання мають бути цільовими. Про внутрішню оптимізацію і цільові посилання ми поговорим окремо, а тут лише добавлю, що зовнішня оптимізація має відбуватись поступово. Тобто ваш сайт має поступово нарощувати масу зовнішніх посилань. Значне стрибкоподібне нарощування зовнішніх посилань, може бути розцінене пошуковими системами, як спам, і призвести до зовсім небажаних результатів.

Як внутрішню, так і зовнішню оптимізацію можна розділити ще на кілька видів - білу, сіру і чорну.

До "білої" оптимізації можна віднести усі методи, не заборонені пошуковими системами. Це оптимізація заголовків сторінок, оптимізація структури та навігації сайту, оптимальна к-кість ключових слів на сторінку, природнє нарощування зовнішніх посилань.

"Сіра" оптимізація включає в себе методи, які офіційно не заборонені пошуковими системами, але їх використання може бути розцінене як неприроднє підвищення популярності сайту. Це збільшення к-сті ключових слів на сторінку, вставляння ключових слів в html-тег title, надмірне виділення ключових слів тегом h1. До сірої оптимізації також відносять створення дорвеїв без автоматичного редіректу (перенаправлення) відвідувачів на цільовий сайт.

Методи "чорної" оптимізації офіційно заборонені пошуковими системами і їх використання, рано, чи пізно, призводить до негативних наслідків. До методів чорної оптимізації можна віднести використання прихованого тексту на сторінках (колір тексту зливається з фоном), однопіксельні посилання, використання дорвеїв, а також клоакінг (користувачам і пошуковим роботам видаються різні сторінки).

Більш детально, про це все, буде розмова в майбутньому, а на завершення хочеться сказати, що оптимальним буде такий метод, який відображає найбільш природній розвиток сайту.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

  • Avatar Neo

    Добре написано про оптимізацію, хочеться детальніше почитати більше статтей ;)

  • Avatar BeVisible

    Привіт. Буде цікво почути твою думку на твердження “SEO померло”. Ну або помре)) Кожен рік пророкують смерть і все ніяк не станеться.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов'язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.