Контекстна реклама

Особливості контекстної реклами для інтернет-магазинів

Контекстна реклама Контекстна реклама немов спеціально створена для інтернет-магазинів: короткі ємні оголошення, що закликають купити щось тут, зараз і на самих вигідних умовах. Користувачеві залишається лише клікнути по посиланню і оформити покупку. Не так давно уже розповідалось про особливості просування інтернет-магазинів, сьогодні ж докладніше розглянемо контекстну рекламу як вигідний спосіб просування.

Як створити ефективне оголошення?
До запуску контекстної рекламної кампанії бажано перевірити, чи всі її компоненти готові:

  1. Правильно складений текст оголошення
  2. Грамотно підібрані ключові слова
  3. Точно перевірений і впроваджений список мінус-слів
  4. Посилання на актуальну посадкову сторінку
  5. Вдалий час розміщення контекстної реклами
  6. Вірна цінова політика
  7. Прийняті до уваги стратегії конкурентів

Правила вдалого заголовку
Контекстна реклама не дозволяє «розвернутись» і описати всі переваги інтернет-магазину. У разі, коли обсяг оголошення обмежений, варто особливо ретельно вибирати слова, починаючи з заголовка. Основна мета заголовка — привернути увагу до реклами. Якщо він не «зачепив», то вже неважливо, наскільки хороша ваша подальша робота — гроші будуть вкладені в контекстну рекламу даремно.

Як написати «чіпляючий» заголовок? Спочатку проаналізуйте ключові слова з вашої теми в Wordstat.Yandex і Google AdWords, а потім спробуйте зробити так, щоб запит користувача був максимально наближений до вашого заголовку. У цьому випадку слова, що збіглися із запитом, будуть виділені напівжирним шрифтом в оголошенні і привернуть більше уваги користувачів.

Якщо ви впевнені в тому, що пропонуєте кращу ціну в своєму сегменті, можна сміливо вказувати її в заголовку оголошення. Можливо, кліків стане менше, зате залишаться тільки цільові. Дозволяється поекспериментувати і з внесенням в заголовок слів «Знижка» або «Розпродаж», але тут слід бути обережними, так як їх вплив на CTR може бути як позитивним, так і навпаки: все залежить від товару і цільової аудиторії.

Семантика: звужуємо пошук для цільового клієнта
Щоб знайти ті слова, які приведуть клієнта саме в ваш інтернет-магазин і підштовхнуть до покупки, потрібно звернути увагу на те , що ви намагаєтесь продати. І не робіть найпоширенішу помилку: не женіться за ВЧ-запитами, адже ви продаєте не будь-які «Запчастини», а тільки, наприклад, «Запчастини до японських автомобілів». Дайте про це знати клієнтові відразу, не змушуйте його безцільно «зклікати» ваше оголошення. Можна навіть вказати певні марки товару, якщо знаєте, що вони користуються попитом і у вас вони гарантовано є (в наявності або на замовлення).

Спробуйте припустити, чи не призводить текст Вашого оголошення до замішання потенційного клієнта. Всім відома історія про те, як люди шукають «Італійська кухня» у пошуках рецептів піци, а їм у відповідь випадає список з кухонними гарнітурами, зробленими в Італії. Щоб ваш будівельний «Інструмент», виставлений на продаж, сприймали як пили і лобзики, а не гітари і барабани, використовуйте мінус-слова при формуванні контекстного оголошення. Тоді клієнт буде радий тому, що так швидко знайшов те, що шукав, і з задоволенням перейде на вашу цільову сторінку.

Не дати піти з цільової сторінки!
Існують офлайн-магазини, де одяг на прилавках навалений горою: не видно, що там і якого розміру. І тільки найбільш наполегливі покупці (або сильно зацікавлені ціною) можуть годинами розбирати ці завали в пошуку того, що їм потрібно. Онлайн-користувачі — більш розпещені і більше ледачі: такі завали на вашому сайті ніхто розбирати не буде.

Якщо ваше оголошення обіцяло клієнту «Електроплити Bosch», а по кліку призвело на сторінку, де його чекають 18 000 найменувань побутової техніки (і не тільки електроплит, і не тільки Bosch), є великий шанс, що лінивий клієнт не буде напружувати себе пошуком «своєї» плити. Тому радимо цілеспрямовано вести користувача по заданому маршруту: розмістили контекстну рекламу електроплити — зробіть посилання в оголошенні, що веде на каталог плит, і нікуди більше. Щоб клієнт зрозумів, що він потрапив у потрібне місце, і захотів вибрати товар саме тут. У цьому допоможе чітка структура каталогу, добре пророблена навігація і, напевно, широко відомі «хлібні крихти».

Коли клієнт зрозуміє, що йому приємно вибирати товар, зробіть ще один крок — не відволікайте його. Приберіть всі непотрібні додаткові посилання або «заманки», які можуть заважати потенційному покупцеві, але не забудьте показати йому, де каса, тобто кнопка «замовити» або «купити». Не намагайтеся нав'язати йому непотрібні покупки, не женіться за «двома-трьома-чотирма зайцями».

У який час «полювання на клієнта» успішніше?
Тепер, коли ви уявляєте, яким має бути контекстне оголошення і який у нього повинен бути заголовок; знаєте, які підбирати ключові і мінус-слова; розумієте, на які сторінки вести клієнта, залишилося з'ясувати, коли ефективніше розміщувати оголошення: вранці, вдень, ввечері, в будні або вихідні?

Саме очевидне рішення — кликати клієнта в інтернет-магазин тільки тоді, коли там «хтось може відповісти» на дзвінок по телефону, залишений на сторінці «Контакти», або на онлайн-заявку. Але що робити, якщо ваш інтернет-магазин працює цілодобово? Коли зазивати покупця?

Відома американська компанія Infolinks провела дослідження, в якому з'ясувалося, що кращий день для кліків по контекстній рекламі — п'ятниця (з 11 до 14 годин), а найгірший — середа. На наших просторах результати дослідження так і не показали найвдаліший і найбільш невдалий день: різниця в рейтингу по днях була вкрай мала. Однак є одна спільна риса поведінки наших і американців: вони значно менше клацають по ночах. Причому ніч в США йде з 8 години вечора до 6 ранку, в у нас — з 11 години вечора до 8 ранку. Пік активності у американців настає вдень, а у нас — увечері. Ще одна аксіома: неважливо, коли прийшов потенційний клієнт на сайт, але якщо він прийшов зі «спецпоказів», то ймовірність того, що він здійснить цільову дію, збільшується на 35%. Тепер у вас є всі дані для експериментів і виведення своєї статистики .

Висновок
Контекстна реклама для інтернет-магазину — простий, зручний і необхідний вид просування. Для отримання гарантованого результату слід дотримуватись певних сформованих правил. Можна просувати свій інтернет-магазин вручну, а можна скористатися автоматизованими можливостями.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.