Просування сайту за допомогою статтей

Статейне просуванняЧисло сайтів як в ру- так і в юа-неті збільшується з кожним днем: загубитися в хвості видачі все простіше, а завоювати хороші позиції в ТОПі все складніше. Особливо важко молодим сайтам, яким підходять далеко не всі способи роботи з посилальною масою. І сьогодні ми розглянемо варіант довготермінового просування, яке: а) можна використовувати з перших днів запуску сайту і б) дає найшвидший ефект в плані зростання позицій і відвідуваності.

Мова піде про просування сайту за допомогою статтей (такзване «статейне» просування сайтів).

Як працює просування статтями?

Механізм просування статтями простий: на сайті-донорі розміщується текст, який містить посилання на ваш ресурс. В результаті передається певна посилальна вага, що позитивно впливає на позиції у видачі пошуковиків. Чим якісніший контент, кращі параметри майданчика і більший її авторитет у користувачів, тим ефективніше це впливає на загальний хід просування.

Сенс статейного просування — його природність, яка не суперечить вимогам пошуковиків. А щоб «натуралізм» був і зовсім максимальним, рекомендується, насамперед, три речі:

  1. використовувати для розміщення тільки якісні майданчики-донори, що не засмічені рекламою;
  2. використовувати в роботі тільки унікальний контент, написаний живою людиною і відповідний тематиці сайту, де він буде розміщений;
  3. використовувати різні типи статей, а саме: статті з анкорними посиланнями, з безанкорними посиланнями, SERM-статті, статті з посиланнями з картинок і посиланнями з атрибутом nofollow.

Яким має бути ефективне статейне просування?

Для ефективного просування статтями необхідно доволі багато якісної роботи, але основне можна виділити у кілька пунктів:

  • Унікальний контент, написаний грамотно і по темі.
  • Доречні прямі і розбавлені входження ключових слів у текст. Бажано, щоб ключове слово було оточене масивом тексту (наприклад, середина абзацу).
  • На початковому етапі рекомендується працювати з НЧ і СЧ ключовими запитами.
  • Посилання не повинні слідувати поспіль одне за одним. В одній статті бажано розміщувати 1-3 посилання, оптимально — 2.
  • Посилання має бути релевантним сторінці сайту-донора.
  • Потрібно стежити за форматуванням та оптимізацією: підзаголовки і списки спрощують сприйняття тексту користувачами, а простановка title, h1, description — пошуковими машинами.
  • Оптимальний розмір статті 2–2,5 тис. знаків.

Як вибрати майданчик для просування?

Перше і головне правило вибору майданчика для просування — його реальна, а не накручена, відвідуваність та інші параметри.
Варто звернути увагу на:

  • вік домену;
  • наявність майданчика в «Яндекс.Каталозі» і каталозі DMOZ;
  • тИЦ від 20-30;
  • високий PR;
  • рівень вкладеності сторінок, на яких розміщуються статті;
  • низький відсоток співвідношення загальної кількості сторінок і «посилальних» сторінок;
  • «Природність» зовнішніх посилань;
  • розміщення викупних посилань, крім статей.

Не забудьте перевірити тематику сайту-донора і ступінь її спорідненості вашій. Слід переконатися, що стаття з посиланням буде розміщена не в архівних розділах, а в регулярно оновлюваних, і що ця стаття буде позначена свіжою датою, тому що старий контент вже проіндексований, і роботи туди ходять набагато рідше, ніж на сторінки з новим контентом.

Не варто працювати з донорами, які створені спеціально під розміщення реклами.

Чи підходить статейне просування молодим сайтам?

Мабуть, важко знайти набільш потребуючих сайтів у просуванні статтями, ніж молоді сайти:

  • по-перше, цей вид просування можна використовувати з першого дня виходу сайту в світ;
  • по-друге, зовнішня посилальна маса наростає, як сніжний ком, у міру індексації статей, а якщо обрана ще й високотрастовая якісна площадка, то цікава і корисна стаття на ній індексується в лічені дні;
  • по-третє, молодий сайт відносно швидко досягає стабільності в мінливому рейтингу конкурентних позицій.

Типові помилки початківців «статейних» оптимізаторів

  1. Бажання заощадити на контенті. Копіпаст, використання синонімайзерів, покупка статей по «долару за пучок» можуть погубити ідею просування в корінь.
  2. Бажання заощадити на донорах (свідомий вибір найдешевших, хоча і не першосортних донорів).
  3. Використання тільки найдорожчих донорів. Якщо у вас буде вибір, наприклад, з 500 донорів, і ви виберете тільки 10 найдорожчих, роблячи ставку на те, що раз дорогі — значить спрацюють краще за все, це буде не зовсім вірно. Грамотніше буде працювати з різноманітними донорами і оцінювати їх не тільки за вартістю розміщення.
  4. Непланомірність роботи: закупити відразу багато статей, потім кілька місяців не діяти. Набагато краще працювати плавно: без різких стрибків і пауз.
  5. Категоричність. Просування статтями — чудовий, сучасний метод. Але він не має на увазі того, що треба закинути всі роботи над сайтом та інші методи SEO.

Переваги автоматичного просування статтями

Як ви встигли помітити, просування статтями — досить трудомісткий спосіб оптимізації, якщо працювати з ним «руками». Набагато приємніше і ефективніше користуватися автоматизованими інструментами. Один з найсучасніший модулів статейного просування тепер доступний в інтерфейсі SeoPult.

У чому унікальність модуля SeoPult:

  1. SeoPult використовує тільки трастові майданчики-донори (вимоги до донорів у системі приблизно в 2 рази вище, ніж зараз на ринку в цілому). Майданчики відбираються по кільком сотнях параметрів, а також модеруються живими людьми. Такі донори дають дійсно швидкий, безпечний, «вічний» ефект і формують саму природну зовнішню посилальну масу, яку тільки можна сформувати SEO-методами.
  2. Максимальна автоматизація процесів. Все відбувається в кілька кліків: у списку проектів вибираєте «Просування статтями», потім «Замовити послугу», після чого відзначаєте необхідні запити і, користуючись підказкою, встановлюєте бюджет на статейне просування. Якщо хочете вибрати певні майданчики, можете тут же вказати їх параметри. Залишилося дочекатися запиту затвердження майданчиків, виконати його, а потім отримати повідомлення про розміщення статей.
  3. Зручні, наочні звіти по позиціях просуваються запитів формуються автоматично і доступні в будь-який момент часу.

Висновок

На сьогоднішній день статейне просування можна віднести до найбільш безпечних способів пошукової оптимізації сайту. І найпростіший шлях такого просування — автоматичний, де можна вибрати, як в конструкторі, все, що вам необхідно, і стежити за результатами. Але не можна забувати, що самі чудові результати завжди і в усьому дають комплексні заходи . Якщо ви навчитесь працювати із просуванням статтями поряд з посилальним ( а це досить просто зробити і відстежити результат, коли робота будується в одному інтерфейсі ), тоді ви зможете вигідно використовувати переваги обох методів і домагатися більш швидких результатів.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.