Опубліковано: 11/12/12 Автор: Andrey Kravets
Стара ідея «семантичної павутини», яку так і не зміг просунути консорціум W3C, останнім часом знову набирає обертів. У Росії «Яндекс» досить активно наполягає на впровадженні мікроформатів, а за кордоном зовсім недавно утворився несподіваний союз: Google, Bing і Yahoo! (точніше, Google, Inc., Yahoo, Inc. Та Microsoft Corporation) створили спільний проект schema.org. З його допомогою вони збираються прищепити вебмайстрам звичку розмічати сторінки тегами Microdata (поки чорновий стандарт HTML5). Треба відзначити, що цей формат розроблений без консультацій з W3C, а так як вебмайстрам набагато цікавіше «радувати» Google і інші пошукові системи, ніж якийсь туманний для багатьох консорціум, саме Microdata стане базовим в зарубіжному інтернеті. У Росії, до речі, поки що «Яндекс» не підтримав ініціативу schema.org, тому по Рунету поширюється інший формат семантичної розмітки: μF (мікроформати, http://microformats.org/wiki). Очевидно, що для успішної взаємодії з усіма пошуковиками доведеться дублювати семантичні описи сторінок. Хоча Google підтримує мікроформати hProduct, він явно буде віддавати перевагу власній мові розмітки.
Більше...