Методи отримання зовнішніх посилань на сайт

Методи отримання зовнішніх посилань на сайт Як відомо, основним зовнішнім фактором ранжування сайту є посилання на його сторінки з сторінок інших сайтів. Як і раніше важливі для пошукового просування показники авторитетності, тИЦ «Яндекса» і Google PageRank не будуть рости, якщо на сайт ніхто не буде посилатися. У цьому випуску оглянемо різні способи отримання посилань: від платних до абсолютно безкоштовних, але тільки актуальних — тих, що мають право на життя в сучасному SEO. Слід підкреслити, що при обмеженому бюджеті на закупівлю посилань доведеться проявити максимальну винахідливість.

Безкоштовні способи отримання зовнішніх посилань

Існує досить багато методів, завдяки яким можна отримувати посилання на свій сайт абсолютно безкоштовно. Джерелами безкоштовних посилань можуть послужити різні форуми, коментарі в блогах. Хоч цей метод і вважається багатьма «сірим», тобто на межі легальності, він може внести великий внесок у просування проекту. У цьому випадку необхідно враховувати доречність розміщення посилання. Якщо ваш сайт містить інформацію, яка відноситься до дискусії і може бути цікавою її учасникам, то сміливо розміщуйте посилання. Крім вигоди для пошукової оптимізації вона зможе принести ще й цільовий трафік. Багато форумів і співтовариств містять спеціальні розділи, в яких в обмін навіть на символічну знижку на товари та послуги дозволяється розміщувати інформацію про вашу компанію (інтернет-магазини, портали) і посилання на сайт.

Також джерелами посилань можуть стати безкоштовні каталоги. Але такі майданчики в основній своїй масі мають досить низькі показники тИЦ і PR і часто є джерелами пошукового спаму, що може нашкодити просуванню. Тому до вибору треба підходити дуже ретельно. Те ж саме стосується дошок оголошень та інших подібних майданчиків.

Ще одним джерелом посилань можуть служити соціальні мережі. Про передачу «ваги» судити складно, але позитивний ефект від таких посилань безумовно є. Чим вище популярність сторінки або конкретного поста — тим більшу вагу має посилання. У цьому випадку можна використовувати різні підходи — від прохання друзям «полайкати» і перепостити посилання до розміщення в суперпопулярних акаунтах. В останньому випадку такий метод вже переходить в категорію платних.

Платні зовнішні посилання

Більш надійний для просування спосіб отримання посилань — це їх купівля. Теоретично їх можна купувати безпосередньо у власника вподобаного вами сайту по домовленості. Але на ділі не з усіма вийде домовитися, а для просування як правило потрібна велика кількість посилань, тому час, витрачений на переговори, може перевищити всі мислимі межі. Тому вже давно існують спеціальні ресурси, які у багато разів спрощують для оптимізаторів процес закупівлі посилальної маси — посилальні біржі.

Посилальна біржа є своєрідним ринком з автоматизованим процесом торгівлі. Схема роботи полягає у продажі місця для посилальних блоків на сайті веб-майстрами і закупівлі посилань з потрібними параметрами оптимізаторами.

Також досить поширеним і ефективним способом посилального просування є купівля статей (точніше, посилань з статей). Сенс цього методу схожий з біржами, але замість посилального блоку оптимізатор отримує посилання з оригінального тематичного контенту досить великого обсягу. Алгоритм такий: замість звичайного посилання з анкором ви пишите повноцінну статтю, а потім вона автоматично розміщується на ресурсі-учаснику статейних бірж. Цей метод просування більш трудомісткий в порівнянні з покупкою посилань. Доведеться витратити немало зусиль (або коштів) на написання статей, які повинні бути унікальними і якісно оптимізованими. Вигода цього способу як додаткового полягає у створенні більш гетерогенної, тобто різнорідної і природної з точки зору пошукової системи посилальної маси. В даний час існує досить багато подібних сервісів, які пропонують публікацію статей з метою пошукової оптимізації. В основному вони відрізняються цінами і вимогами до якості прийнятих текстів. Оптимізатори використовують такі статейні біржі як SetLinks, LinkFeed, Liex, MiraLinks і багато інших.

Схожим, але ще більш просунутим методом отримання зовнішніх посилань є замовні огляди і статті. Різниця в цьому випадку зі статейними біржами полягає в тому, що ви особисто або через посередника домовляєтеся про публікації, і акцент в розміщенні ваших матеріалів робиться на трафік. Наприклад, ви можете домовитися з відомим блогером чи власником авторитетного порталу про публікації ваших матеріалів на його майданчику. Зазвичай таким способом користуються для розміщення статей або оглядів, що несуть рекламний підтекст. Помічали, що у топових користувачів ЖЖ періодично з'являються пости про новинки техніки? Часто в таких випадках це є рекламою, яку у них замовляють зацікавлені компанії. Для пошукової оптимізації такий спосіб може бути не так ефективний, але для залучення цільового трафіку при грамотному підході дає чудові результати.

Практично за такою ж схемою працює розміщення посилань і статей на новинних сайтах. Багато порталів приймають на публікацію замовні матеріали («джинсу»). Такі посилання передають чималу вагу і грають не останню роль в залученні трафіку, але обходяться досить дорого. Цей спосіб просування доцільно використовувати лише на додаток до інших — основним він бути не зможе через високу ціну і ряд інших об'єктивних причин.

Купівля посилань, особливо за допомогою інтелектуальних алгоритмів SeoPult, працює завжди, але за посилання треба платити. Деякі оптимізатори вирішують цю проблему інакше - розміщують посилання на своїх власних ресурсах. Для цього створюються спеціальні сайти, основна мета яких полягає в передачі своєї ваги основному проекту. Так як таких сайтів потрібна величезна кількість, то їх якість йде на другий план — створюються тисячі сайтів в автоматичному режимі. Очевидно, що такий спосіб є не зовсім легальним з точки зору пошуковиків та може мати негативні наслідки.

Лінкбейтінг

Крім штучних посилань можна отримувати і природні, тобто коли інші ресурси починають самостійно, без матеріальної стимуляції, посилатися на ваш сайт. Таким способом просування доводиться користуватися західним оптимізаторам, так як у них пошуковики набагато більш жорстко ставляться до купівлі посилань на біржах.

Лінкбейтінг (від англ. Linkbaiting) — отримання природних посилань на ваш ресурс, які свідомо ставлять інші користувачі. Суть цього методу полягає в розміщенні на сторінці такого контенту, який буде викликати у користувачів великий інтерес і бажання поділитися посиланням на своєму ресурсі. У цьому випадку вам треба залучити відвідувачів вкрай корисним, смішним або дивним матеріалом, який буде бездоганно оформлений. Якщо ваш сайт присвячений подорожам, то опублікуйте цікавий звіт з барвистими фотографіями, який є не черговою нудною розповіддю, а корисним і захоплюючим шедевром. Пишіть актуальні майстер-класи, придумуйте незвичайні підходи до опису звичних речей, розповідайте відвідувачам смішні історії. Багато можуть впасти у зневіру і сказати, що це все марно для сайту заводу важких механічних пресів. Але включіть свою уяву — навіть у цьому випадку можна знайти вихід. Замість чергового крутого дизайну для сайту купіть стару старезну, але пристойну з вигляду іномарку, розплющите її пресом з тріском і іскрами, зніміть все це на відео і викладіть ролик на сайті. Досить добре все це обіграти, і посилання інших користувачів забезпечені. Хто знає, можливо такий хід перетвориться згодом в аналог дуже популярного «адвертіала» Will It Blend? на Youtube.

Крім самої ідеї надзвичайну важливість має оформлення контенту. Він повинен мати яскравий, чіпляючий заголовок (читайте праці великого копірайтера Огілві!). Сам текст зобов'язаний легко читатися і доносити потрібні думки. Позбавтеся від реклами на цій сторінці, зробіть все для користувача, нехай навіть і в збиток для пошуковиків

Існує ще маса способів для стимуляції простановок посилань користувачами — пасхальні яйця (easter eggs), жарти, медіавіруси, сенсаційні новини (див. fognews.ru) і багато інших.

Висновки
Оптимізаторам не можна випускати з уваги той факт, що крім усього іншого пошуковики оцінюють природність посилальної маси, і в подальшому вплив цього фактору буде посилюватися. Тому завжди, навіть при великому бюджеті на закупівлю, бажано використовувати максимальну кількість методик отримання посилань з самих різнорідних (але завжди якісних) ресурсів.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

  • Avatar Євген

    Доброго дня! Стосовно безкоштовних методів отримання посилань все вірно написано. Можу додати, що коментарі в блогах можуть допомогти підняти PR від 0 до 1 і досить швидко. А от з тИЦ таке не проходить.

  • Avatar Valkyrja

    тИЦ можна суттєво наростоти тільки на тематичних трастових сайтах, дуже бажано щоб вони були в Яндекс каталозі і Дмоз

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.