Опубліковано: 12/16/12 Автор: Andrey Kravets
Ви напевне уже знайомі з такими аспектами внутрішньої оптимізації сайту, як HTML-верстка відповідно до вимог пошукових систем і технічні налаштування веб-сервера і системи управління контентом (CMS). У цій статті ми розглянемо ще одну важливу сторону оптимізації сайту — створення посилальної структури і принципи грамотної перелінковки.
Основна мета застосування особливих способів простановки посилань між сторінками всередині сайту — перенесення «ваги» з одних сторінок на інші. Під «вагою» тут мається на увазі класичний алгоритм PR (Google PageRank), а також інші параметри, які пошукові системи застосовують для оцінки «важливості» («авторитетності») сторінки і її частки, переданої через конкретне посилання. За допомогою такого «перенесення» ваги можна підвищити релевантність сторінок по певних запитах, що ніколи не буває зайвим в пошуковому просуванні. Варто відзначити, що PR і ВІЦ (внутрішній індекс цитування, який в даний час є прихованим параметром) розраховуються для кожної зі сторінок сайту окремо, а тИЦ — для сайту в цілому (або для розділу сайту, якщо він виділений в окрему категорію Яндекс.Каталогу). тИЦ (тематичний індекс цитування) визначає позицію сайту в Яндекс і, цілком імовірно, враховується в якості коефіцієнта у формулі ранжування — наприклад, відомо, що тІЦ може впливати на видачу за деякими запитам через асессорську вибірку сайтів для потреб МатріксНет.
Більше...