Sape вводить нову метрику якості сторінок-донорів — sape rank

Біржа SapeНещодавно на біржі посилань Sape.ru повідомили про введення нової метрики для визначення якості сторінок-донорів. За словами адміністрації сервісу — це нібито для покращення показників реціпієнтів (на фоні актуальності поведінкових факторів), а також «реальна перспектива» збільшення заробітку для вебмайстів. Однак особисто у мене складається враження, що це один із (можливо останніх) кроків збереження «клієнтури» на фоні неактуальності посилальних факторів. Останнім часом помічаю суттєвий спад прибутку у Sape, причому без видимої і відчутної зміни показників сайтів. Ось переклад тексту із блогу Sape.ru

З кожним місяцем відбирати якісні посилання для просування стає все складніше. Дані по відомих метриках, таких як ТИЦ і PR, дуже рідко оновлюються, і про їх актуальність можна довго сперечатися. Враховуючи цей факт, і все більший ухил в ранжуванні сайтів по поведінкових метриках, ми прийшли до висновку, що найбільш відвідувані сторінки на будь-якому сайті будуть більш якісними, що несуть в собі певну цінність, ніж сторінки з нульовою відвідуваністю, яких у середньостатистичного сайту налічується до 95%.

Щоб виділяти такі сторінки, система Sape вводить нову метрику якості — Sape Rank, або просто SR. Розраховуватись даний параметр для кожної сторінки буде покищо на основі трьох значень:

  • кількість унікальних відвідувачів на сторінках сайту;
  • перегляди сторінки;
  • кліки по посиланнях на сторінці.

Вебмайстрам для того, щоб зазначені параметри сторінок почали враховуватись, потрібно зробити дві прості дії:

  1. Встановити лічильник Sape. Це можна зробити повністю автоматично, оновивши sape.php до останньої версії, або вручну, отримавши код лічильника в інтерфейсі системи в розділі "налаштування" сайту;
  2. У налаштуваннях майданчика підключити Яндекс.Метрику; якщо вона ще не встановлена на сайт, варто заповнити цей пробіл:
установка sape rank

Таким чином, система планує виділяти найбільш відвідувані сторінки на сайтах в окрему, більш дорогу категорію, ціни в якій залежатимуть від параметрів відвідуваності, як сайту, так і сторінки, а також буде враховуватись можлива передача кліків, яка напряму залежить від гарного розташування коду виклику посилань . При цьому важливо відзначити, що ціни на сторінки, де трафік майже відсутні, не зміняться.

Рекомендуємо не відкладати в довгий ящик оновлення коду і установку Яндекс.Метрики, так як повноцінний розрахунок SR для сторінок сайту буде займати близько одного місяця, і щотижня оновлюватися. Слід також звернути увагу, що Wizard, а також деякі інші великі клієнти системи вже висловили бажання в пріоритетній купівлі таких посилань для своїх клієнтів. Для вебмайстрів широко відвідуваних сайтів відкривається реальна перспектива серйозно збільшити свій заробіток, тільки за рахунок оновлення коду системи.

Для оптимізаторів ми також рекомендуємо встановити на свій сайт невидимий лічильник, який можна взяти на сторінці "Налаштування проекту":
лічильник sape rank оптимізаторам Установка цього коду дозволить отримувати більш точні дані про переходи по посиланнях, а також звести до нуля ймовірність "наклікування".

Крім правильного обліку SR для вебмайстрів та аналітиці по переходах для оптимізаторів, установка лічильника дозволить зібрати статистику для участі в нових продуктах Сапи, які зараз знаходяться в активній розробці.

Варто також зазначити, що в коментарях до статті є несхвальні відгуки, про необхідність підключення Яндекс.Метрики, хоча як пише адміністрація сапи — це не обовязкова вимога.
Джерело: http://blog.sape.ru/2014/04/vnimanie-novaya-metrika-kachestva-ploshhadok/

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов'язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.