Перші новини пошукового маркетингу 2013 року
Google випустив цифрові купони
Компанія Google запустила купонний сервіс — Zavers. З його допомогою онлайн-рітейлери зможуть заохочувати своїх постійних клієнтів. Система працює таким чином: продавець розміщує на сайті купони зі знижкою на товари або послуги, користувач же може зберегти їх у своєму Google-акаунті, а потім при покупці знижка буде отримана автоматично. Покищо кількість партнерів невелика, але їх число швидко збільшується. Учасники системи зможуть перераховувати відсоток від виручки вже після здійснення угоди, що робить цей сервіс ще привабливішим.
Пошук «Яндекс» для Facebook
Завдяки виданню Techcrunch стало відомо, що компанія «Яндекс» веде розробку програми для пошуку по Facebook. Відомо, що її ключовою особливістю стане використання голосового управління. Одне з основних завдань програми — дізнаватись, які заклади відвідували інші користувачі, який контент найбільш цікавий для них та багато іншого. Але поки головне питання стоїть в тому, чи дозволить політика безпеки Facebook використовувати конфіденційну інформацію.
Команда «Яндекса» розповіла про роботу над валідатором семантичної розмітки
Нещодавно побачив світ новий валідатор мікророзмітки в сервісі «Яндекс.Вебмастер», а тепер команда розробників розповіла користувачам про те, як і для чого вони це зробили. Основне призначення цього інструменту — допомогти вебмайстрам уникати помилок при використанні мікророзмітки. Подібні валідатори існують вже не один рік, але в більшості вони далекі від універсальності, фахівцям ж «Яндекса» вдалося створити такий, який коректно перевіряє різні формати. У підсумку новий валідатор розуміє всі популярні типи мікророзмітки, допомагаючи перевірити навіть ті, які покищо не підтримуються «Яндексом».
- Попередня
- Наступна
Коментарі
Немає коментарів до цієї статті.
Коментарі