Тренди SEO-2013 — що рік прийдешній нам готує?

Тренди SEO-2013 Останнім часом різноманітні нові віяння (тенденції) стало модним називати одним словом — тренд. А поскільки цей блог здебільшого присвячений сео, то і розглядати ми будемо SEO-тренди 2013 року.

Що рік прийдешній нам готує?
Минувший 2012 приніс оптимізаторам і маркетологам чимало успіхів, нових технологій і корисних нововведень, але не обійшлося і без ложки дьогтю — іноді виникали труднощі, але в цілому вони виявилися подоланими. Але зараз саме час задуматися про те, що очікує інтернет-рекламу в наступному році, який уже впевненими кроками йде сьогоденням.

Перспективи розвитку SEO-галузі

У році, що минув ринок пошукової оптимізації стрімко розвивався. Тенденції, що намітились красномовно говорять про те, чого можна чекати в 2013 році. Сфера пошукової оптимізації і самі пошуковики вже давно припинили війну і швидше еволюціонують в симбіозі. Вебмайстри отримали багато нових можливостей, хоча з боку пошуковиків гайки були злегка закручені, хоча, тільки щодо сайтів класу «ГС». Очевидно, що один з головних векторів розвитку пошукової індустрії в 2013 році буде спрямований у бік якості сайтів. Тренди 2012 виразно показали ті сфери, які незабаром приймуть ще більш важливе значення для інтернет-реклами.

Альтернативні види пошуку

Смартфони і планшети вже завоювали світ, але все одно їх користувачів стає все більше, тому цілком очікувано продовження зростання частки мобільного пошуку. Також це диктує зростання швидкості підключення до інтернету з поширенням технологій 4G. Вже зараз великі інтернет-магазини та інші комерційні ресурси практично немислимі без мобільної версії сайту, яка може коректно відображатися на невеликих дисплеях портативних пристроїв.

Мобільний трафік росте і дає власникам сайтів все більше прибутку, користувачі охоче роблять покупки прямо з своїх смартфонів, і число таких замовлень неухильно зростає. Тому якщо хтось ще не подбав про адаптацію сайту для мобільних пристроїв, то в наступному році, щоб отримати максимальний дохід, необхідно подумати про мобільну платформу сайту.

З поширенням Siri і голосового пошуку від Google в індустрію SEO приходить новий напрямок. Власникам сайтів і оптимізаторам не можна випускати з уваги цей факт і варто вивчити особливості голосового пошуку, побудувати правильні схеми підбору ключовиків і не забувати їх при просуванні. Вже зараз очевидно, що longtail-запити стануть актуальніші.

Сайти для людей, а не для пошукових машин

Ні для кого не секрет, що основною метою провідних пошуковиків є підвищення якості пошуку для користувачів. Тому вони віддають переваги саме тим сайтам, які максимально інформативні і доброзичливі для живих людей. Тобто такі ресурси будуть продовжувати отримувати заохочення від пошукових систем, а неякісні — з великою кількістю реклами, «поганим» контентом та «сірими» методами оптимізації і накрутки - поступово йтимуть з видачі.

Що стосується посилального просування, то, всупереч побоюванням багатьох, воно не втратить сенсу, а буде продовжувати відігравати провідну роль в пошуковому просуванні. Багато аналітиків пророкують лише те, що пошуковики будуть уважніше ставитися до якості майданчиків-донорів.

Як відомо, якісний та інформативний контент сам залучає посилання інших користувачів, тому треба наповнювати сайт, враховуючи цей факт. Підхід до написання текстів у майбутньому повинен стати зовсім іншим — головну роль будуть грати не технічні параметри, такі як кількість входжень, обсяг та інші, а саме інформативність для користувача. Пошукові машини використовують все більш просунуті технології для оцінки контенту і реакцій користувачів, тому важливо приділяти якості вмісту сторінок все більше уваги.

Соціальні медіа та пошукова оптимізація

2012 рік показав нам, що в більшості випадків успішне просування практично неможливо без використання соціальних мереж. У наступному році SEO і SMO будуть пов'язані ще тісніше. Тому найбільш ефективною стратегією буде гармонійне поєднання SEO і SMO. Вже розроблено безліч методів і технологій просування з використанням соціальних мереж, в майбутньому їх стане ще більше.

Погляд в майбутнє :)
Не варто думати, що з розвитком пошукових систем життя оптимізаторів істотно ускладниться, і галузь SEO буде знижувати своє значення. Це далеко не так, навпаки, 2013 рік обіцяє стати дуже цікавим в плані розвитку нових технологій і методів просування. Варто чекати не революції, а еволюції інтернет-реклами, ми повинні розуміти, що успіх буде залежати саме від того, наскільки ви прямуєте за найновішими трендами. Залишайтеся на гребені SEO-хвилі, і ваші сайти будуть в ТОПі!

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.