25 тенденцій в маркетингу на 2013 рік
Шаад Хамід — досвідчений консультант з SEO, PPC і соціальних медіа, блогер і журналіст, з ентузіазмом ставиться до інтернет-маркетингу.
Кожен рік вже протягом чотирьох років блог SEOptimise пише про прогнозовані тенденції в інтернет-маркетингу. Бажаючи підтримати цю традицію, я перерахував 25 тенденцій, які, як мені здається, будуть переважати в 2013 році. Враховуючи швидкість змін в області інтернет-маркетингу, багато чого з перерахованого може бути не новим. Отже, без зайвого зволікання перейдемо до мого списку тенденцій в інтернет-маркетингу на 2013 рік:
- Вплив ідеї про те, що «контент понад усе», буде поступово зменшуватись, на зміну їй прийде ідея про те, що «контекст понад усе». Я знаю, зараз це може звучати по-блюзнірськи, але дозвольте пояснити. На вашому сайті може бути самий чудовий контент про піцу, але людину, яка хоче замовити піцу посеред ночі, не особливо цікавить контент. Тому компаніям і вебмайстрам необхідно зосередити увагу на більш глибокому розумінні «контексту», щоб керуватися ним при створенні контенту.
- Щоб контекст і контент відповідали один одному, дуже важлива семантична розмітка. У прикладі вище пошуковики можуть знайти всі піцерії в околицях цього конкретного користувача і показати ті, які відкриті вночі, виходячи з розкладу їх роботи, а також обчислити відстань виходячи з їх адрес. Уявіть, що Google знав би вимоги вашого раціону і показував би в результатах пошуку тільки те, що відповідає цим вимогам. Семантична розмітка полегшує Google задачу з визначення таких параметрів. Хоча більшість SEO-фахівців раніше приділяли не надто багато уваги структурованій розмітці, в 2013 році ми зможемо спостерігати, як все більше з них вчаться і застосовують семантичну розмітку як частину процесу оптимізації.
- Якість контенту страждає, у міру того як фахівці з інформаційних каналів піддаються попиту аудиторії і вимогам тематичних планів. Досягнуть успіху ті, хто буде слідувати нижчеподаній моделі створення клієнт-орієнтованого контенту:
На моделі вище показана схема створення контенту на основі інформаційних потреб користувачів. Головне питання в тому, які інформаційні потреби ви зможете задовольнити на різних етапах закупівельного циклу. - Сприйняття візуального контенту (відео, зображень, ілюстрацій, анімації, інфографіки) фахівцями з маркетингу зміниться від «непоганого доповнення до основного контенту» до ключового засобу в стратегії залучення й утримання клієнтів і впливу на цільову аудиторію.
- Творчі групи будуть розширювати межі своїх ключових навичок, включаючи до свого складу веб розробників, експертів з інтернет-технологій та фахівців-фрілансерів в залежності від вимог кожного проекту.
- У свою чергу, SEO-агентства все частіше будуть укладати стратегічне партнерство з PR та творчими агентствами, щоб збільшити гнучкість надання послуг клієнтам.
- Мобільні маркетингові стратегії стануть ключовим каналом залучення клієнтів, особливо для локальних і невеликих компаній.
- У міру зростання різноманітності пристроїв, що відображають контент, на сайтах в 2013 році буде використовуватися значна кількість адаптивного дизайну.
- Google буде активно розвивати свій проект «Граф Знань» в 2013 році. Поліпшиться його здатність відповідати на складні питання.
- Все більше компаній будуть всерйоз ставитися до стратегій просування за допомогою Google+. Це дозволить їм об'єднати всі свої кампанії в Google.
- В продовження попереднього пункту, Google+ буде розглядатися як важливий фактор не тільки для інтернет-бізнесу, але і для звичайних користувачів.
- У міру зростання популярності смартфонів і їх незамінності в нашому повсякденному житті зросте вплив email-маркетингу в якості каналу залучення користувачів.
- У зв'язку з розвитком і збільшенням складності SEO-індустрії, а також у зв'язку з оновленнями алгоритму Google, такими як Panda, Top-Heavy і Penguin, вартість SEO-послуг продовжуватиме рости.
- Потреби користувачів будуть як і раніше суперечливі. З одного боку, вони хочуть індивідуальний сервіс і персональний підхід, з іншого — не люблять, коли у них вимагають занадто багато персональних даних.
- Google буде продовжувати отримувати все більше відомостей про людей та їх взаємини через Google+ і Gmail.
- Фахівці з маркетингу будуть використовувати багатоекранний підхід при створенні ресурсів. Творці контенту повинні будуть працювати з різними стратегіями і контентом на основі інформації про те, як люди використовують різні види пристроїв.
- Все більше компаній починають виділяти значні частки маркетингового бюджету на те, щоб вийти за рамки аналітики в інтернеті і працювати з соціальною поведінкою користувачів поза сайтом. Фахівці з маркетингу стануть докладати більше зусиль до оцінки пропорцій впливу інтернет технологій та ринкового середовища в широкому розумінні.
- Маркетингові команди, як правило, в повільно розвиваючихся індустріях, поступово перейдуть від контрольних тестів до реального визначенням своєї стратегії в інтернет-маркетингу.
- Більш просунуті команди звернуться до виконання більш складних завдань за погодженням і об'єднання своїх зусиль, щоб домогтися сумарного впливу на свою аудиторію.
- Компанії будуть продовжувати створювати і розвивати співтовариства на основі соціальних мереж та блогів. У Великобританії ми все частіше будемо чути про роль «ком'юніті-менеджерів» або «менеджерів зі зв'язків з громадськістю».
- Всім відомо, що зростаюча активність інтернет-маркетингу вимагає постійного і колективного управління, але на даний момент деякі компанії підтримують його в належній мірі. Недостатня увага до цієї сфери спричиняє великий — хоча і важко-оцінимий збиток. В результаті деякі компанії будуть рухатися в бік реструктуризації своїх робочих груп.
- Ті компанії, які підуть шляхом структурних змін, будуть шукати співробітників, здатних зайнятися виконуваними процесами і об'єднати наступні розрізнені функції: контекстну рекламу, інтернет-спільноти, корпоративний сайт, рекламу, соціальні медіа з блогами і SEO.
- Телевізійну рекламу ще рано списувати з рахунків. Навпаки, цей вид реклами буде все більше рухатися в бік соціальної інтеграції. Також телереклама буде включати стратегію «другого екрану» (перегляд телевізора з одночасним використанням комп'ютера або смартфона), при якій мобільні додатки телепрограм просуваються в соціальних медіа. Творцям доведеться враховувати, що їх контент повинен безшовно відображатися на декількох екранах.
- Буде спостерігатися зростання використання соціального маркетингу в бізнесі. Компанії будуть намагатися орієнтуватися на соціальні мотиви.
- І нарешті, Facebook розбереться зі своєю екосистемою. Власникам компаній доведеться використовувати рекламу в Facebook для створення релевантної аудиторії і для взаємодії з користувачами.
А ви що думаєте про тенденції цього року в сфері інтернет-маркетингу?
Джерело: www.seoptimise.com
Переклад: Andrey Kravets
- Попередня
- Наступна
Коментарі
Немає коментарів до цієї статті.
Коментарі