Робота із зовнішніми чинниками просування сайту

Зовнішні фактори просування сайту Одними лише авторськими текстами, їх бездоганним оформленням, ідеальною перелінковкою та іншими внутрішніми чинниками ранжування сайт в ТОП не вивести — потрібні ще й вхідні посилання. Але як їх здобути? Існує багато способів їх отримання, але, на жаль, безкоштовні посилання для абсолютної більшості комерційних сайтів обходяться набагато дорожче покупних. Також важливо розуміти, що посилання посиланню різне: майданчики-донори, тобто сторінки, на яких купуються посилання, повинні володіти певними (і не завжди простими у вимірі) параметрами. Це ні в якому разі не можна випускати з уваги, так як деякі посилання можуть навіть серйозно нашкодити просуванню і затруднити вихід в ТОП.

Типи зовнішніх посилань і методи їх отримання

Безкоштовні посилання зазвичай здобуваються шляхом обміну з іншими сайтами, простановкою в блогах і на форумах та іншими способами, про які говорилось у статті «Методи отримання зовнішніх посилань на сайт». Такі посилання приносять користь для просування, але в мало-мальськи конкурентній сфері з їх допомогою навряд чи можна досягти успіху (читай «ТОП10»). Тому для просування комерційних проектів найбільш актуальною є платна посилальна маса.

Платні посилання також можна отримувати різними способами, а їх ціна може варіюватися від декількох до сотень  гривень — наприклад, саме стільки доведеться віддати за посилання з рекламною статтею топовому блогеру. Отже, розглянемо основні джерела платних посилань:

  • замовні статті та пости;
  • будь-які сайти за договором з їх власниками;
  • статейні біржі;
  • посилальні біржі;

Замовні матеріали в чужих блогах у вигляді рекламних статей або оглядів швидше важливі для залучення трафіку. Для пошукової оптимізації такі посилання безумовно теж будуть корисні, але при їх високій вартості ККД для ранжування буде надзвичайно малий.

Також можна домовлятися з власниками інших сайтів про розміщення посилань на ваш ресурс. Але зазвичай для просування потрібна велика кількість посилань, при цьому переговори з власниками і ручне проставлення посилань можуть перетворитися в набридливу рутину.

Просувати сайт лише статтями теж надто дорого і безглуздо, тому всі ці способи простановки посилань можна використовувати лише як додаткові, а основну посилальну масу найдоцільніше купувати на спеціалізованих сервісах.

Основні принципи закупівель посилань на біржі

Щоб почати роботу із закупівлі посилань на біржі, необхідно заповнити реєстраційну форму та створити проект. Потім потрібно ввести URL сторінок вашого сайту і ключові слова для них. Для підтримки природності посилальної маси доцільно для кожної сторінки купувати посилання з різними типами анокорів, а саме:

  • з точними входженнями;
  • разбавлені;
  • з неточними.

Визначити точне співвідношення цих типів складно, але можна зазначити, що найбільша кількість посилань повинна бути з точними входженнями, а найменша — природного типу.  Біржам вигідно продавати велику кількість посилань, тому вимоги до прийнятих майданчиків занадто низькі, а через це туди часто потрапляють неякісні площадки — без ретельної перевірки купити «погане» посилання, яке принесе шкоду сайту, простіше простого. Також істотним мінусом посилальних бірж є те, що для більшості операцій не передбачено ефективної автоматизації. Більшу частину роботи доводиться виконувати вручну — наприклад, складання анкорів. При масштабному просуванні з використанням великої кількості посилань це вимагатиме титанічних зусиль і величезної кількості часу від оптимізатора.

Далі необхідно створити кілька фільтрів для закупівлі посилань, зазвичай достатньо трьох, для дешевих, якісних і дуже якісних посилань. Можна створити один, але тоді сильно постраждає гетерогенність посилальної маси, а цей параметр останнім часом набуває все більшого значення. Приводити всі налаштування фільтрів сенсу немає, оскільки це залежить від бюджету, специфіки сайту, який просувається, ступеня конкурентності та багатьох інших факторів. Для створення оптимального каскаду фільтрів потрібне проведення багатофакторного аналізу з застосуванням математичного апарату і масштабних дорогих експериментів. У цьому випадку навіть професіонал може промахнутися з настройками і витратити купу грошей даремно.

Потім треба правильно розподілити фільтри для різних груп посилань, що теж є дуже непростою роботою, так як виявити оптимальне співвідношення різних типів посилань вкрай складно. Також ні в якому разі не можна забувати про природність динаміки нарощування посилальної маси. Щоб уникнути посилального вибуху, доведеться вручну запускати простановку невеликими порціями, а це знову рутина, не кажучи вже про обчислення оптимальної динаміки зростання.

Основні помилки при посилальному просуванні

Досить часто новачки роблять помилки, через які ефективність просування сильно падає (або значно зростає бюджет).

  • Одна з найпоширеніших помилок — це одноразова простановка великої кількості посилань. Таке явище називають посилальним вибухом, і воно може мати дуже негативні наслідки. Щоб цього уникнути, необхідно нарощувати посилальну масу поступово, так динаміка буде виглядати природно в очах пошукових систем.
  • Бажання власників молодих сайтів якнайшвидше досягти позицій у ТОПі цілком природнє, але повномасштабне просування з максимальним бюджетом у цьому випадку є помилкою. Існує думка, що підтверджується численними експериментами, що у пошуковиків особливе ставлення до сайтів, чий вік не перевищує півроку. Тобто навіть якщо використовувати велику кількість вхідних посилань, то досягнення ТОПу по ВЧ-запитах є практично неможливим. Тому великий бюджет для молодого сайту протипоказаний — це буде лише марною тратою грошей. У таких випадках починайте з малого, нарощуйте бюджет поступово.
  • Інший раз навіть досвідчений фахівець може допустити помилку і купити неякісне посилання зі спам-майданчика, яке згодом принесе шкоду. Таке може статися при недостатньо ретельному відборі посилальної маси або з якихось інших причин.  А в разі роботи оптимізатора на посилальної біржі, де всі фільтри фактично створюються вручну, цілком можлива така неприємна покупка.
  • Також не варто звертати уваги на сумнівні пропозиції «прогону по білих каталогах», це може принести тільки шкоду просувному сайту, так як на ділі такі каталоги виявляються розсадниками спаму.

Підсумок
При нарощуванні посилальної маси і роботі із зовнішніми факторами необхідно враховувати безліч критеріїв — від якості майданчиків-донорів до розподілу бюджету, природності посилальної маси і динаміки її росту. Всі ці турботи можна перекласти на SeoPult, Система вимагає від користувача мінімум знань — він повністю позбавлений не тільки від цих складнощів, але і від роботи по складанню анкорів, простановки посилань для кожного запиту і інших рутинних операцій, з якими стикаються оптимізатори, які купують посилання на біржі.

 

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.