Етапи СЕО оптимізації

Основні етапи СЕО-оптимізації сайту

Етапи СЕО оптимізаціїЯк ви уже знаєте, грамотна сео оптимізація є одним з основних елементів успішного просування сайту в ТОП пошукових систем. Але що необхідно зробити, щоб забезпечити оту "грамотну" оптимізацію? Як не "перегнути палку" з цією сео-оптимізацією? Про основні етапи СЕО оптимізації ми і поговорим сьогодні ;)
Коротенький відступ. Загальновідомо, що внутрішню пошукову оптимізацію сайту краще планувати ще на етапі створення сайту. Тим хто не хоче вникати в усі тонкощі цього хитро-мудрого "сео" - проста рекомендація: створюйте сайт у відповідності до стандартів W3C і як то кажуть, матимете щастя. А якщо скористаєтесь формулою "цікавий, унікальний контент + регулярні обновлення + унікальні строрінки (кожна сторінка має одну url-адресу, унікальний заголовок title і опис description)" то взагалі ціни вам не буде :)
А тепер по темі, стосовно етапів оптимізації сайту. Усі основні етапи я розгляну коротко, більш детально стосовно кожного з них ми поговоримо в окремих статтях.

1. Складання семантичного ядра сайту

Цей етап є одним з основних, я б навіть сказав фундаментальним. Саме він визначатиме в подальшому цілі і стратегію вашої оптимізації. А чітке визначення цілей є основним фактором в досягненні будь-якої мети, не тільки в оптимізації.
Складанням семантичного ядра можна (і треба) зайнятись ще до початку створення вашого web-проекту, адже основна тематика вашого ресурсу вам відома. Семантичне ядро є тією основою, на якій будуватиметься ваш майбутній проект. Звісно, вже в процесі існування інтернет-ресурсу його семантичне ядро може змінюватись, доповнюватись, але воно завжди буде. Навіть у тому випадку, коли ви не потрудились над його складанням (тоді воно може бути більш "розмитим").

2. Розробка шаблонів та структури web-сайту у відповідності до СЕО рекомендацій

Врахуання вимог сео оптимізації в процесі розробки сайту є чи не одним з найважливіших етапів і одночасно це є ефективним інструментом на шляху подальшого просування. Зрозуміло, що простіше створювати новий сайт з урахуванням вимог внутрішньої оптимізації, чим переробляти уже існуючий сайт під необхідні вимоги.
Насправді, самих вимог щодо внутрішньої оптимізації не настільки багато, але їх варто розглянути конкретніше в окремій статті. І ще одне: оскільки сучасні тенденції в алгоритмах пошукових машин направлені на врахування факторів поведінки відвідувачів сайту, то слід проектувати web-проекти привабливі для відвідувачів (зрозуміла структура, зручна навігація, корисний контент, унікальний дизайн).

3. Наповнення сайту

Власне на етапі наповнення, ви уже можете скористатись результатом першого етапу. Тобто наповнювати ваш сайт контентом, який відповідає тематиці вашого проекту і який формуватиме основу вашого семантичного ядра. Процес наповнення - це фактично постійний процес, який (в ідеалі) існує протягом усього існування сайту. І протяго цього етапу варто слідкувати, щоб контент був оптимізований під цілі визначені на етапі складання семантичного ядра.

4. Зовнішнє просування сайту

Після того, як сайт мінімально наповнений інформацією, можна приступити до зовнішньої оптимізації, тобто до нарощування маси зовнішніх посилань. Головне в цьому етапі - послідовність і почуття міри. Не слід одразу різко збільшувати к-кість зовнішніх посилань на ваш сайт, щоб це не призвело до негативних наслідків.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

  • Avatar Олег Романович

    Звичайно основою розкрутки будь-якого веб проекту в пошуковиках є внутрішня оптимізація і нарощування маси зовнішніх посилань, але неслід забувати й про інші джерела інтернет трафіку, наприклад соціальні мережі, форуми, дошки оголошень, rss-каталоги. Кому цікаво, той може ознайомитись з іншими доступними методами просування тут – http://www.itmasters.org.ua.

  • Avatar Neo

    Хотілося б про підготовку семонтичного ядра більше почитати…

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов’язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.