Просування сайту без бюджету

Просування без бюджету Багато власників сайтів вважають, що без бюджету («безоплатно, тобто задарма») не варто і думати про високі позиції в пошуковій видачі. Однак існують способи, які допоможуть вивести сайт в ТОП практично без фінансових вкладень. Звичайно, це неактуально для ВЧ-запитів з високим показником конкурентності — для просування по ключових словах «пластикові вікна» все ж доведеться витратити чимало грошей.

Слід зазначити, що за SEO-просування без бюджету доведеться заплатити своїми силами і часом — воно вимагає набагато більше уваги, ніж автоматизовані методи. Також оптимізатор повинен володіти спеціальними навичками і вміннями, щоб проробити всі необхідні операції з сайтом і не платити за це агентствам або приватним фахівцям.

Очевидно, що єдиного рецепту в цьому випадку не існує, все залежить від кожної конкретної ситуації. Хочу дати кілька порад, які зазвичай допомагають істотно просунути сайт без вкладень коштів. Також вони будуть корисні, якщо ви просто хочете заощадити на просуванні.

Внутрішня оптимізація

Максимум уваги треба приділити внутрішнім чинникам ранжування — з часом я постараюсь висвітлити з практичної точки зору усі доступні  методики внутрішньої оптимізації. Закупівля посилань для оптимізації зовнішніх факторів пов'язана з фінансовими витратами, а оптимізацію внутрішніх факторів можна провести самостійно. Крім того, мізерну вхідну посилальну масу, а це неминуче при відсутності бюджету, треба максимально компенсувати бездоганною внутрішньою оптимізацією. Тенденції політики розвитку провідних пошукових систем такі, що все більшого значення для ранжирування набувають внутрішні чинники сайтів, ніж вхідна посилальна маса (хоча і без неї, звісно, нікуди). Якраз цим можна і скористатися в даній ситуації.

Специфіку безкоштовного просування необхідно врахувати при формуванні семантичного ядра сайту  потрібно приділити особливу увагу — низькочастотним запитам. Просунути в ТОП ресурс по них буде набагато простіше — не доведеться конкурувати з сайтами з захмарним бюджетом розкрутки.

Ще один важливий чинник — контент. З його допомогою можна отримати цінні з точки зору просування природні посилання. Пишіть цікаві тексти, які будуть спонукати людей ділитися вашою інформацією (і, природно, посиланнями на ваш сайт). А це буде вже великий і абсолютно безкоштовний  плюс для позицій сайту.

Джерела безкоштовних посилань

Отже, сайт ідеальний з точки зору внутрішньої оптимізації, але не варто розраховувати на те, що він потрапить на верхні рядки пошукової видачі — посилання таки потрібні. Де їх можна взяти, якщо не купувати на біржі або десь ще? Існує кілька способів поставити посилання на свій сайт на різних ресурсах.

форуми
Ці ресурси можна використовувати як джерела посилань, але посилання ставити не в повідомленнях (про це нижче), а в підписі або профілі. Багато ваги таке посилання передати не зможе, але користь в плані ранжирування буде, а якщо ви будете активним і авторитетним користувачем, то вона зможе принести і реальний трафік. Але варто пам'ятати, що на багатьох форумах всім посиланням автоматично присвоюється атрибут nofollow.

Коментарі
Відмінний спосіб розміщення посилань — у коментарях до блогів. Але в цьому випадку треба пам'ятати, що посилання повинні бути доречними і вписуватись в контекст повідомлення і дискусії в цілому. Ставте посилання так, аби ніхто не порахував їх спамом. Користуватися спеціальним софтом типу Xrumer не рекомендую — це якраз і є справжній спам і його результат передбачуваний (бан, бан і ще раз бан).

каталоги
Для розміщення посилань можна використовувати спеціальні каталоги. Але в цьому випадку до відбору майданчиків треба підійти з великою увагою — часто «авторитетні та якісні» каталоги на ділі виявляються лінкопомийками, посилання з яких принесе лише шкоду. Ще існують каталоги статтей, де потрібна не просто розмістити посилання, але і написати статтю, до якої висуваються певні вимоги. І не вірте в «прогін по 5000 каталогів», це принесе лише головний біль, а не успіх в оптимізації.

обмін посиланнями
З незапам'ятних часів існує такий спосіб отримання посилальної маси: він полягає у взаємному обміні посиланнями — ви ставите посилання на своєму ресурсі, а власник сайту, на який ви посилаєтесь, ставить на ваш. Однак і цим методом треба користуватися обережно, щоб не перетворити сайт в лінкопомийку. Підбирайте солідні ресурси, зміст яких відповідає тематиці вашого, тобто надайте посилання максимальну природність. Ще ефективніше і безпечніше не прямий обмін, а перехресний — між декількома сайтами.

Також часто деякі власники сайтів готові розмістити ваше посилання за якусь певну послугу — наприклад, за реєстрацію на його ресурсі, цікаву авторську статтю і так далі. Шукайте такі можливості, вам нічого не вартуватиме витратити кілька хвилин, а чергова копієчка в скарбничку просування впаде. Авторські статті, публікації, інтерв'ю, огляди — відмінний спосіб безкоштовно отримати посилальну масу чудової якості. Пам'ятайте, що лише один дійсно якісний і популярний матеріал може принести кілька сотень посилань — якщо його, звичайно, правильно запустити.

Прес-релізи
Багато спеціалізованих сайтів готові опублікувати прес-реліз з посиланням, але для цього його необхідно красиво написати, так як він буде проходити досить жорстку модерацію. Тут теж доведеться звернути увагу на рівень якості майданчика, зате хороші сайти прес-релізів зазвичай мають досить високі показники тИЦ, що буде відмінним джерелом посилальнї ваги для вашого ресурсу.

Соціальний маркетинг

Експерименти показують, що соціальні кнопки на сайті дають стійкий позитивний ефект для просування. Обов'язково встановіть кнопки популярних соціальних мереж і попросіть друзів поставити лайки — результат не змусить себе довго чекати. Також посилання на просувний ресурс можна давати на тематичних форумах. Звичайно, вони повинні бути доречні. Наприклад, можна запросити користувачів форуму в дискусії на свій сайт, якщо там розміщена цікава для них інформація.

Рекламні акції та бонуси

Досить часто різними компаніями проводяться рекламні акції, в рамках яких можна скористатися пробним режимом просування або контекстної реклами, тобто отримати вигоду для свого сайту. Не так давно один із популярних хостерів пропонував своїм постійним користувачам у якості бонусу купон на 1000 рублів в системі контекстної реклами Google AdWords. Слідкуйте за новинами, пробуйте різні сервіси — можливо вам пощастить, і випаде відмінний шанс поліпшити положення вашого сайту в пошуку.

Майже безкоштовне просування

Можливо, що жоден із запропонованих способів не зможе вивести сайт в ТОП, тоді доведеться розщедритися на платні посилання. Просувати потрібно тільки НЧ-запити, причому уважно відстежувати ефективність кожного (в плані залучення трафіку). До речі, практика показує, що для успішного просування в регіонах достатньо пари сотень рублів на місяць.

Висновок
Представлені методи можуть допомогти зробити неможливе — просунути сайт в ТОП без фінансових вкладень. Але для цього доведеться добре попрацювати, зробити дійсно класний сайт і витратити багато часу і сил на сіяння розумного, доброго і вічного.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Зачем долго искать оригинальный подарок, если Exterium все нашел за Вас!

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов'язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.