Способи унікалізації контенту на сайті

Способи унікалізації контенту на сайтіОсновний компонент сайту — контент, а його головна характеристика в розрізі пошукової оптимізації — унікальність. Особливо актуально це стало в останній час, коли Google запустив алгоритми Panda і Penguin, які стали безжально розправлятися з сайтами з краденим неунікальним контентом. Наш «Яндекс» теж не відстає — активно «роздає слонів» недобросовісним вебмайстрам за розміщення запозичених текстів. Ясно одне — плагіат неприпустимий. Але унікальний текст з неба не падає. Які способи унікалізації можна використовувати?

Теорія виявлення співпадіння у текстах

Чи можна обдурити пошукові системи, внісши зміни у вихідний текст і видавши його таким способом за оригінальний? Теоретично — так, але проблема в тому, що механізми розпізнавання збігів у текстах використовують хитрі алгоритми, і обійти їх вкрай важко.

Я обовязково постараюсь більш детально написати про пошук дублікатів пошуковиками і складні механізми, які вони для цього використовують. У більшості випадків недостатньо поверхневого, вибіркового рерайту — це не зробить текст унікальним в очах пошукових машин.

Копірайтинг контенту

Цей спосіб передбачає написання унікальних текстів з нуля. Він найкращий і з точки зору пошукової оптимізації, і  з погляду живих користувачів. Але при цьому він є найдорожчим. Основна перевага таких текстів в їх явній унікальності, а також інформативності, читабельності і привабливості для користувачів. Хоча з цим можна посперечатися, якщо їх за копійки писав небудь фрілансер — такий контент може виявитися не тільки низької якості, але і неунікальним по причині несумлінності виконавця. Тут все залежить від вибору виконавця, до чого треба підходити з великою відповідальністю і не гнатися за дешевизною послуги.

Якщо ви створюєте якісний сайт для людей, то копірайтинг, мабуть, єдиний доцільний спосіб створення текстів. Так, він буде дорожчим за будь-який інший, але таким чином контент буде відповідати всім необхідним вимогам, він сподобається відвідувачам, збільшить конверсію і допоможе при пошуковій оптимізації вашого ресурсу.

Автори з величезним досвідом або спеціалізовані агентства, які вже мають великий досвід в цій сфері бізнесу, випускають дійсно якісний продукт, але їх розцінки можуть виявитися настільки високі, що будуть просто непідйомними для власників сайтів з невеликим бюджетом. У цьому випадку на допомогу приходять копірайтери-фрілансери і професійні біржі контенту.

Рерайтинг на сайті

Рерайтингом прийнято називати переписування оригінальних текстів з метою їх унікалізації. Для цього рерайтери використовують кілька класичних прийомів:

  • використання синонімів;
  • переміщення фрагментів тексту;
  • зміна мовних зворотів;
  • додавання авторської складової.

Неважко здогадатися, що навіть у комплексі ці заходи не зможуть повною мірою забезпечити унікалізацію текстів. У нашому випадку допоможе лише глибокий рерайтинг, який по суті вже буде копірайтингом. Такий спосіб створення текстів має на увазі їх написання лише на основі наявних, тобто зі збереженням сенсу, але зовсім іншими словами. Очевидно, що ціна такого якісного рерайтингу буде наближена до послуги копірайтингу, але й віддача буде відповідною. Цей вид створення контенту широко і успішно застосовується при наповненні новинних сайтів.

Генерація текстів для карток товарів

Що робити, коли треба зробити опис 300 моделей холодильників в картках товарів інтернет-магазину? Можна доручити це завдання копірайтеру, але не факт, що тексти вийдуть читабельними і унікальними одночасно, або сам виконавець не зійде з розуму в кінці першої сотні.

Для такої ситуації є витончене і ефективне рішення. Достатньо лише поставити логічне запитання: «Чим же відрізняються всі ці холодильники?» Відповідь проста — технічними характеристиками. Їх і треба взяти за основу текстів.

Для генерації таких описів використовують спеціальні шаблони, на основі яких потім програма створює безліч варіантів описів з використанням технічних параметрів, які використовуються в цьому алгоритмі в якості змінних. Для таких задач існують спеціальні сервіси, наприклад, SeoGenerator.

Використання користувацького контенту з соціальних мереж

Є ще один метод здобуття унікального контенту, але його можна класифікувати, як не зовсім легальний. Він полягає в запозиченні користувацького контенту з соціальних мереж. Вся сіль цього способу в тому, що пошуковики поки не індексують багато даних з соц-мереж — наприклад, обговорення в групах «ВКонтакті».

Про якість такого контенту мови не може бути, але для різних цілей, коли треба наповнити сторінки сайту хоч якимись унікальними текстами, такий спосіб може згодитись в крайньому випадку. Для сайту, призначеного для живих користувачів, розміщення подібних текстів буде позбавлене сенсу, тоді як пошуковики такий контент швидше за все «з'їдять».

По суті таке запозичення є крадіжкою і плагіатом, але так як першоджерел немає в індексі, то і «спіймати за руку» теж нікому. Але варто розуміти, що цьому випадку може виникнути конфлікт з авторами текстів — користувачами соцмереж, які можуть виявити свої повідомлення зовсім на іншому сайті, а не там, де вони їх залишали.

Тексти з оффлайну

Яким ще джерелом контенту можна користуватися, якщо весь інтернет проіндексований вздовж і впоперек? І на це питання є проста і очевидна відповідь: якщо в мережі немає таких текстів, які б не знав «Яндекс» або Google, то можна їх узяти з оффлайну. Для цієї мети підійдуть будь-які документи, які ще не були завантажені в інтернет, тобто можна оцифрувати тексти і наповнити ними сайт. Але не біжіть сканувати твори класиків, вони швидше за все вже є в мережі і не в одному екземплярі. Для цієї мети може підійти технічна документація або інші джерела.

Який спосіб унікалізації тексту вибрати?

Про конверсії або як з точки зору оптимізації говорити тут не доводиться, але якщо в задачі важлива тільки одна умова — унікальність, то це непоганий і практично безкоштовний спосіб роздобути контент.

Який спосіб унікалізації тексту вибрати?

Не поспішайте радіти тому, що тексти для розділу «Статті» вашого інтернет-магазину можна замовити у рерайтерів за копійки, які перепишуть контент у конкурентів. Обов'язково пам'ятайте про те, що в цьому випадку найважливішу роль відіграє якість текстів для живих користувачів. Вам необхідно в першу чергу думати про конверсії, тобто тексти повинні майстерно переконувати відвідувачів купити товар, а тут не підійде звичайний рерайт.

Якщо ви шукайте унікальний контент для допоміжних сайтів, які створюються виключно для оптимізації, і їх будуть читати тільки роботи пошуковиків, то цілком підійдуть тексти з оффлайну або соцмереж.

Автоматична ж генерація контенту по шаблонах годиться для карток товарів та інших коротких, схожих за змістом описів. Навряд чи хтось з користувачів погодиться читати текст, створений таким методом, на головній сторінці.

Підсумок
У цій статті приведено кілька шляхів створення унікального контенту, але треба розуміти, що вибір того чи іншого способу сильно залежить від кінцевої мети. На жаль, безкоштовно наповнити контентом сайт для людей не вийде з ряду причин. Вам в будь-якому випадку доведеться платити копірайтерам, або ж писати тексти самостійно, що займе доволі багато часу (а час — це як відомо — гроші). Але в інших ситуаціях цілком можуть підійти методи, які не потребують великих затрат. Але пам'ятайте, що головне якість текстів — унікальність, тільки з цією умовою вони не створять проблем з пошуковими системами.

Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов'язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.