SEO (інтернет маркетинг) — джерела знань для оптимізаторів

SEO (інтернет маркетинг) — джерела знань для оптимізаторівІнтернет-реклама завойовує все більші позиції, зараз не можна уявити без неї деякі галузі бізнесу, тоді як ще кілька років тому про неї навіть не замислювалися, використовуючи інші канали по залученню клієнтів. Багатьом новачкам може здатись, що це дрімучий ліс, в якому легко заблукати. Але чи так це насправді? Практика показує зворотнє: для знайомства з основами інтернет-маркетингу та перших кроків не потрібно ні спеціальних знань, ні студіювання величезної кількості підручників і статей, ні сотень годин часу. У цій статті розглянемо, як легко отримати базові знання і початкові практичні навички в інтернет-рекламі.

Для чого потрібно розбиратися в технологіях інтернет-реклами?

Може здатися, що власникові бізнесу або фахівцю, що працює в суміжній області, зайві знання ні до чого. Але це далеко не так — вони можуть стати в нагоді навіть при замовленні рекламних послуг. Розбираючись в загальних принципах пошукової оптимізації, можна досягти кращого ефекту реклами, і, що ще більш важливо, не стати жертвою обману. Вивчивши потрібні технології й опанувавши нехитрі практичними навички, ви зможете самі вирішувати завдання пошукової оптимізації, що допоможе істотно скоротити бюджет.

Як стати фахівцем в пошуковій оптимізації?

Щоб осягнути ази пошукового просування сайтів, достатньо вивчити загальні теоретичні принципи і почати робити перші кроки на практиці. Але чи варто вчитися на власних помилках, ризикуючи просувним проектом? Для одержання знань і навичок краще скористатися досвідом більш просунутих колег, які вже змогли домогтися успіху в цій сфері. Також логічно завести тестовий проект, на якому без зайвих витрат у разі помилок можна відпрацювати більшість важливих прийомів.

Крім того, варто з великою увагою підходити до вибору навчальних матеріалів, є сенс вивчати статті відомих авторів, які мають великий авторитет у сфері SEO. Уникайте сумнівних посібників, які обіцяють з чайника зробити гуру оптимізації відразу після прочитання. Слідуючи «корисним» порадам з таких статей, можна легко нашкодити рекламованому сайту і знайти собі зайві проблеми. Починати навчання варто з прописних істин, поступово переходячи до більш складних технологій. Нові знання обов'язково варто закріплювати на практиці, щоб набити руку.

SEO-освіта для оптимізаторів

Один з найбільш простих і ефективних шляхів отримання знань — спеціальні  SEO-курси. Навчальний Центр CyberMarketing пропонує заняття як для зовсім початківців, так і для просунутих фахівців. Викладачі, які мають за плечима величезний досвід, дають на семінарах не лише теоретичні знання, а й приділяють багато уваги практичним навичкам і навіть готовим кейсам, які будь-який з слухачів може використовувати у своїй роботі.

Якщо у вас ще зовсім немає досвіду і знань, то є сенс вибрати один з оглядових семінарів. Вони розраховані на новачків і не вимагають спеціальних знань від слухачів, тобто будь-хто може пройти навчання та отримати початкові навички, які дозволять розвиватися далі як фахівцю. Також є в програмі є курси для просунутих фахівців. Вони вимагають певного багажу знань і досвіду і не підійдуть для новачків. Вузькоспеціалізовані семінари допоможуть оптимізаторам і маркетологам досягати ще більшого ефекту від реклами і економити бюджет.

Крім семінарів викладачі Навчального Центру CyberMarketing проводять вебінари, в яких може взяти участь будь-хто, маючи комп'ютер, підключений до інтернету. Перевага таких занять перед звичайними відеоуроками в тому, що в них передбачена зворотний зв'язок — учасники можуть задати запитання у прямому ефірі і отримати на них відповіді з вуст визнаних гуру галузі.

Блоги — джерело знань

Безліч корисних знань по SEO можна почерпнути з блогів відомих профі. Вони публікують власні цікаві дослідження, практичні кейси і багато іншої корисної інформації, використовуючи яку, можна придбати нові навички і знання. Одним з найвідоміших блогів в рунеті в галузі пошукової оптимізації є Devaka.ru Сергія Кокшарова. Автор публікує статті і замітки, що відносяться до SEO, пошукового маркетингу, але головним чином блог присвячений аналітичним дослідженням. Одна з переваг його матеріалів — доступна манера викладу, Сергію вдається писати просто про складне, що робить привабливим сайт Devaka.ru не тільки для просунутих фахівців, але і для новачків з невеликим досвідом.

Багато корисної інформації зможуть знайти в блозі Володимира Карпеєва Vovka.su як початківці, так і фахівці. Тематика блогу не обмежена одним лише SEO в рунеті, автор багато пише про оптимізацію в іноземному сегменті інтернету, маркетингу, монетизації та багато іншого. Також у блозі регулярно публікуються статті по різних сервісах, які можуть полегшити роботу оптимізатора та зробити рекламні кампанії ще ефективнішими.

Ще один блог, який містить велику кількість корисної інформації — Maulnet.ru. Мабуть, його автор найзагадковіша персона у вітчизняному SEO — про нього відомо тільки те, що його звуть Данило, він ніколи не з'являвся на публіці, але його статті читають тисячі оптимізаторів. На сайті Maulnet.ru можна знайти практичні рішення, результати цікавих досліджень автора, огляди корисних сервісів і безліч іншої інформації, яка корисна для багатьох фахівців.

Багато цікавої та корисної інформації можна почерпнути в блозі Terehoff.com, автором якого є Олексій Терехов. Будучи практиком пошукового просування, автор дає багато практичних порад, які стануть в нагоді не тільки оптимізаторам, але і фахівцям суміжних дисциплін, наприклад, SMM. Також досить багато статей на його ресурсі присвячено монетизації і заробітку в мережі.

Ще один сайт, який буде не зайвим зберегти в закладках оптимізаторам, — Dimok.ru, блог Дмитра Голополосова. Його більш ніж десятирічний досвід в онлайн-маркетингу знайшов відображення у безлічі корисних статей по пошуковій оптимізації та інтернет-рекламі в цілому.

Висновки
Якщо ви вирішили зайнятись самостійним просуванням сайтів, то не варто відразу кидатися у вир SEO з головою і вчитися на власних помилках. Досвід ви швидше за все придбаєте, але великий шанс багато що втратити. Обов'язково почніть свою освіту з теорії. Для цього підійдуть і статті експертів галузі, і навчальні семінари, і навіть онлайн-заняття. Просуваючись далі, обов'язково озирайтеся на досвід більш просунутих колег і вчіться на їх, а не власних помилках.

Джерело: розсилка SeoPult, випуск №134
Переклад: Andrey Kravets


Можливо вас зацікавлять подібні статті:

Коментарі

Немає коментарів до цієї статті.

Коментарі

Поля позначені як * потрібні обов'язково. Перед постінгом завжди робіть перегляд свого коментаря.