Опубліковано: 01/01/14 Автор: Andrey Kravets
Компанія Searchmetrics опублікувала серйозне масштабне дослідження факторів ранжування Google, яке включає безліч цікавих фактів. Незважаючи на те, що воно проводилось для американської видачі, українським оптимізаторам і власникам сайтів ці знання теж знадобляться. Давно відомий той факт, що практично всі нові чинники ранжування Google вводить в англомовній видачу, і лише потім вони з'являються в інших. Таким чином, дане дослідження може пролити світло на майбутнє українського сегменту Google та інших пошуковиків.
Як і минулого року, це дослідження пов'язане з визначенням і оцінкою факторів, які відрізняють топові сайти від сайтів, розташованих нижче в природній видачі. Іншими словами, завдання дослідження — визначити кореляцію між факторами ранжування і позиціями сайту в пошуковій видачі.
Цього року до уваги приймалося набагато більше факторів, ніж у 2012. Метою дослідження була відповідь на запитання: «Що спільного у сторінок, які добре ранжує Google, і що відрізняє їх від гірше ранжированих?».
Більше...