Andrey.Lviv.UA
  • About
  • Блог
  • Контакти
  • Фото
  • Пропозиції
  • SEO

Основи SEO-копірайтингу

Опубліковано: 12/17/12 Автор: Andrey Kravets

Основи SEO-копірайтингу Раніше можна було без особливих проблем вивести сторінку в ТОП10 будь-якого пошуковика за запитами, яких немає в її тексті. Наприклад, у 2006-му році сайт microsoft.com/ru стабільно тримався у ТОП10 «Яндекса» за запитом «геморой». Це жарт оптимізаторів, а не магія чи помилка: просто було закуплено багато зовнішніх посилань з відповідними анкорами.

В наші дні такий прийом може спрацювати тільки для низькочастотних або слабоконкурентних середньочастотних запитів, і він завжди викликає значне підвищення посилального бюджету. Чому це так? Справа в тому, що тепер пошуковики розглядають сайт в сукупності всіх контент-факторів

Більше...

Оптимізація сніппетів

Опубліковано: 12/17/12 Автор: Andrey Kravets

Сніппет — це опис сайту в результатах пошуку. Пошукова видача та її заповітний ТОП10 складаються як раз з сніппетів.
Оптимізація сніппетів

На початку історії пошукових систем складання сніппетів покладалось на вебмайстрів та власників сайтів (саме для цього призначався тег Description), але через титанічні масштаби зловживань пошуковикам довелося відмовитися від такої політики. Вебмастри писали привабливі, але абсолютно не відповідні реальному змісту сторінок описи, що неприйнятно для користувачів пошукових систем і, відповідно, самих пошуковиків. В даний час Яндекс складає сніппети автоматично, причому міняє їх при переіндексації в залежності від зміни контенту і структури сторінки. Гугл інколи використовує тег Description.

Більше...

Внутрішня перелінковка

Опубліковано: 12/16/12 Автор: Andrey Kravets

Ви напевне уже знайомі з такими аспектами внутрішньої оптимізації сайту, як HTML-верстка відповідно до вимог пошукових систем і технічні налаштування веб-сервера і системи управління контентом (CMS). У цій статті ми розглянемо ще одну важливу сторону оптимізації сайту — створення посилальної структури і принципи грамотної перелінковки.

Основна мета застосування особливих способів простановки посилань між сторінками всередині сайту — перенесення «ваги» з одних сторінок на інші. Під «вагою» тут мається на увазі класичний алгоритм PR (Google PageRank), а також інші параметри, які пошукові системи застосовують для оцінки «важливості» («авторитетності») сторінки і її частки, переданої через конкретне посилання. За допомогою такого «перенесення» ваги можна підвищити релевантність сторінок по певних запитах, що ніколи не буває зайвим в пошуковому просуванні. Варто відзначити, що PR і ВІЦ (внутрішній індекс цитування, який в даний час є прихованим параметром) розраховуються для кожної зі сторінок сайту окремо, а тИЦ — для сайту в цілому (або для розділу сайту, якщо він виділений в окрему категорію Яндекс.Каталогу). тИЦ (тематичний індекс цитування) визначає позицію сайту в Яндекс і, цілком імовірно, враховується в якості коефіцієнта у формулі ранжування — наприклад, відомо, що тІЦ може впливати на видачу за деякими запитам через асессорську вибірку сайтів для потреб МатріксНет.

Більше...

Основи внутрішньої оптимізації сайту

Опубліковано: 12/14/12 Автор: Andrey Kravets

Основи внутрішньої оптимізації Одним з головних чинників при просуванні сайтів, особливо у висококонкурентному середовищі, є зовнішні посилання. Але навіть за наявності відмінної посилальної маси без внутрішньої оптимізації особливого успіху не буде. Тому перед закупкою вхідних посилань необхідно привести в повний порядок всі фактори внутрішньої оптимізації, до яких відноситься контент, його структура, внутрішня перелінковка та багато інших. Таким чином ви не тільки зможете швидше і легше досягти бажаного місця у видачі, але дуже відчутно заощадити загальний бюджет просування.

Оптимізація контенту: унікальність, захист, структура
Окрім релевантності найбільш важлива якість контенту — унікальність, особливо в світлі запуску алгоритму Google Penguin, який непогано «зрубав» позиції багатьох сайтів у видачі. Практично всі пошуковики продовжують удосконалювати алгоритми, що відповідають за пошук дублікатів і посилювати заходи за розміщення краденого контенту. Та й з точки зору живих відвідувачів сайт тільки втратить, якщо хтось побачить «знайомий» текст.

Більше...

Оптимізація посадкових сторінок

Опубліковано: 12/11/12 Автор: Andrey Kravets

Оптимізація посадкових сторінок Посадкова сторінка (landing page, сторінка приземлення, цільова сторінка) — це сторінка сайту, куди користувачі потрапляють по посиланню з пошукової видачі, контекстного оголошення, рекламного банера або інших джерел трафіку. Саме ця сторінка повинна підштовхнути відвідувача здійснити цільову дію — оформити покупку товару, замовити послугу чи будь-що інше.

Вибір та оформлення посадкових сторінок
Може здатися, що найкращою в якості посадкової є головна сторінка сайту. Але це далеко не завжди так. Посадкова сторінка повинна бути початком конверсійного маршруту, а головна може виступити в цій ролі не у всіх випадках. Спробуємо розібрати це на прикладі сайту з продажу промислового устаткування. Для потенційних покупців свердлильних верстатів посадкової сторінкою буде http://www.deka-stanki.ru/stanki/sverlilnye_stanki/, а для відвідувачів націлених на покупку штампувального преса — http://www.deka-stanki.ru/stanki/shtampovochnye_pressy_krivoshipnye_pressa/ , де представлена інформація по відповідних групах товарів з докладним описом. А головна містить лише загальну інформацію про компанію та посилання на конкретні розділи, які включають групи пропонованого обладнання.

Більше...

Оптимізація поведінкових факторів ранжування

Опубліковано: 12/09/12 Автор: Andrey Kravets

Оптимізація поведінкових факторів ранжування Прагнення розробників пошукових систем зробити видачу найбільш корисною для користувачів цілком зрозуміле, тому що це їх пряме завдання. Але очевидно, що для цього не годяться алгоритми, що використовують для ранжування лише сухі цифри параметрів. Тому пошукові системи крім якості контенту та вхідних посилань стали придивлятися до поведінки користувачів.

Як пошуковики працюють з поведінковими чинниками?
Яким же чином «Яндекс» шпигує за користувачами і з'ясовує їх поведінку? Перше, що враховує пошуковик — це клікабельність у видачі. Якщо в три рази більше користувачів вибирають восьмий результат в SERP, ніж всі інші, то це прямий натяк на те, що він є більш релевантним запитом. Тому пошуковик може підняти такий результат на позицію вище, незважаючи на всі заслуги інших сайтів у вигляді посилань та інших чинників.

Більше...

Робота із зовнішніми чинниками просування сайту

Опубліковано: 12/01/12 Автор: Andrey Kravets

Зовнішні фактори просування сайту Одними лише авторськими текстами, їх бездоганним оформленням, ідеальною перелінковкою та іншими внутрішніми чинниками ранжування сайт в ТОП не вивести — потрібні ще й вхідні посилання. Але як їх здобути? Існує багато способів їх отримання, але, на жаль, безкоштовні посилання для абсолютної більшості комерційних сайтів обходяться набагато дорожче покупних. Також важливо розуміти, що посилання посиланню різне: майданчики-донори, тобто сторінки, на яких купуються посилання, повинні володіти певними (і не завжди простими у вимірі) параметрами. Це ні в якому разі не можна випускати з уваги, так як деякі посилання можуть навіть серйозно нашкодити просуванню і затруднити вихід в ТОП.

Більше...

Підбір пошукових запитів для просування сайту

Опубліковано: 11/28/12 Автор: Andrey Kravets

Першим етапом підготовки сайту до просування є створення семантичного ядра, тобто списку ключових запитів, які найбільш повно охоплюють тематику сайту і відображають його вміст. Саме ці слова повинні вводити в пошуковик користувачі, щоб потрапити на ваш сайт. До створення семантичного ядра треба підійти дуже серйозно, тому що від цього буде залежати ефективність роботи сайту і, що важливо, розмір бюджету просування. 

З чого почати підбір пошукових запитів?

Перш за все спочатку необхідно вручну скласти список головних ключових слів, які відображають тематику вашого сайту і найімовірніше в якості пошукових запитів будуть приводити цільову аудиторію з пошуковика на ваш сайт. Тобто якщо ресурс представляє собою інтернет-магазин з продажу товарів для домашніх тварин, то логічно буде включити до списку такі слова, як «корм для собак», «ошийники», «клітка для птахів», «акваріум» і т.д. Всі ці запити повинні бути релевантні контенту сайту (якщо ви, наприклад, не продаєте корм для собак, то цей і всі суміжні запити потрібно виключити). Але такий спосіб є дуже трудомістким, тому варто користуватися спеціальними інструментами, які суттєво полегшують процес створення семантичного ядра.

Більше...

Мікроформати та мікродані

Опубліковано: 11/12/12 Автор: Andrey Kravets

Мікроформати та мікродані Стара ідея «семантичної павутини», яку так і не зміг просунути консорціум W3C, останнім часом знову набирає обертів. У Росії «Яндекс» досить активно наполягає на впровадженні мікроформатів, а за кордоном зовсім недавно утворився несподіваний союз: Google, Bing і Yahoo! (точніше, Google, Inc., Yahoo, Inc. Та Microsoft Corporation) створили спільний проект schema.org. З його допомогою вони збираються прищепити вебмайстрам звичку розмічати сторінки тегами Microdata (поки чорновий стандарт HTML5). Треба відзначити, що цей формат розроблений без консультацій з W3C, а так як вебмайстрам набагато цікавіше «радувати» Google і інші пошукові системи, ніж якийсь туманний для багатьох консорціум, саме Microdata стане базовим в зарубіжному інтернеті. У Росії, до речі, поки що «Яндекс» не підтримав ініціативу schema.org, тому по Рунету поширюється інший формат семантичної розмітки: μF (мікроформати, http://microformats.org/wiki). Очевидно, що для успішної взаємодії з усіма пошуковиками доведеться дублювати семантичні описи сторінок. Хоча Google підтримує мікроформати hProduct, він явно буде віддавати перевагу власній мові розмітки.

Більше...

Роль відео в SEO

Опубліковано: 11/09/12 Автор: Andrey Kravets

Відео в SEO Переваги відеоконтенту

  1. Дослідження показують, що тематичні відеоролики на сайті позитивно впливають на конверсію і підвищують рівень довіри відвідувачів.
  2. Короткий відеоролик може дати користувачам більше інформації, ніж величезне простирадло тексту з купою фотографій і схем. Не зайвим буде і відео про ваші товари або результати робіт.
  3. Пошуковики включають в видачу відеоролики, якщо вони релевантні запиту. Відео в результатах пошуку може дати додатковий трафік на сайт, що є плюсом при просуванні.
  4. Розміщення відео — це дуже хороший спосіб збільшення середньої тривалості перегляду сторінки. Цей показник Google і «Яндекс» використовують при оцінці якості сайту. Як відомо, поведінкові фактори набувають все більшої важливості для ранжирування.

Як знімати відео?

При створенні відеоролика краще відразу орієнтуватися на високу якість (720p або 1080p), так як Youtube дає можливість користувачам з низькою швидкістю з'єднання з інтернетом вибрати якість гіршу, але якщо зі швидкістю все гаразд, людям набагато більше подобається чітка картинка. Є сенс встановити HD-якість за замовчуванням, якщо основна цільова аудиторія не знаходиться в регіонах з повільним інтернетом, і обов'язково відключити автозапуск — сайт не повинен видавати звуки і крутити відео без прямого запиту відвідувача (натиснення відповідної кнопки).

Більше...

  • «
  • 1
  • [2]
  • 3
  • »

Про автора

Автор andrey.lviv.uaПривіт! Як не важко здогадатись - звати мене Андрій і мешкаю я у славному місті Львові. Тут, як заведено, я постараюсь розповісти кількома словами про себе, хто я і звідки, та як докотився до такого життя

Більше...

Допоможи Армії SOS

Недавні статті

  • Новий спосіб обійти екран блокування на iPhone 6S І 6S Plus 04/06/16
  • Через «підозрілі» доходи банк вправі заблокувати Вам картку 02/26/16
  • Технологія Eternal 5D дозволить записати на один диск всю історію людства і зберігати її до нескінченності 02/22/16
  • CAT S60 – смартфон з вбудованим тепловізором 02/20/16
  • AMD Zen – 32 ядра, підтримка DDR4 плюс симетричний Multi-Threading 02/15/16
  • Баг iPhone – отримуємо «цеглу» всього лиш змінивши дату :) 02/14/16
  • «Нові» старі вразливості в безпровідних маршрутизаторах 12/18/15
  • Андроїд віруси Shuanet, Ghost Push і Kemoge 11/07/15
  • Vaporcade Jupiter - смартфон для курців з вбудованим «кальяном» 11/07/15
  • Квадрокоптер Ehang Ghost Drone 2.0 і окуляри віртуальної реальності 11/07/15

Нові коментарі

  • Володимир on Просування відео на YouTube
  • Мар"яна on Просування відео на YouTube
  • Василий on Роль відео в SEO
  • Артур on Як заробити на своєму сайті. Монетизація
  • Віталій on SEO оптимізація - що це таке?
  • Andrey on Модифікуємо модуль arc_meta
  • Віктор on Модифікуємо модуль arc_meta
  • Павел on Прийоми і стратегії управління репутацією
  • Alex on Як заробити на своєму сайті. Монетизація
  • Andrey Kravets on Баг iPhone – отримуємо «цеглу» всього лиш змінивши дату :)
  • Грицко on Баг iPhone – отримуємо «цеглу» всього лиш змінивши дату :)
  • BeVisible on SEO оптимізація - що це таке?

Категорії

  • Android
  • iOS
  • iPhone
  • Linux
  • SEO-інструменти
  • SEO-тренди
  • SMM
  • Textpattern
  • Web-інструменти
  • Web-дизайн
  • Windows
  • Авто
  • Безпека в мережі
  • Власна думка
  • Внутрішня оптимізація
  • Електроніка
  • Заробіток в мережі
  • Контекстна реклама
  • Мандрівки
  • Минуле...
  • Модулі
  • Новини HiTech
  • Новини СЕО
  • Операційні системи
  • СЕО
  • Технології
  • Фінанси

Мітки

Connect!

Facebook Google+ Pinterest tumblr Twitter Instagram

Слідкуй за автором в соцмережах

Випадкові Фото


Twitter @andreylviv

Про автора

Автор andrey.lviv.uaПривіт! Як не важко здогадатись - звати мене Андрій і мешкаю я у славному місті Львові. Тут, як заведено, я постараюсь розповісти кількома словами про себе, хто я і звідки, та як докотився до такого життя

Більше...

Legal

  • Архів
  • Словник
  • Карта сайту
© 2011 - 2025 Andrey.Lviv.UA - Персональний сайт Andrey'a
Facebook Google+ Pinterest tumblr Twitter Instagram

Слідкуй за автором в соцмережах