Опубліковано: 11/28/12 Автор: Andrey Kravets
Першим етапом підготовки сайту до просування є створення семантичного ядра, тобто списку ключових запитів, які найбільш повно охоплюють тематику сайту і відображають його вміст. Саме ці слова повинні вводити в пошуковик користувачі, щоб потрапити на ваш сайт. До створення семантичного ядра треба підійти дуже серйозно, тому що від цього буде залежати ефективність роботи сайту і, що важливо, розмір бюджету просування.
З чого почати підбір пошукових запитів?
Перш за все спочатку необхідно вручну скласти список головних ключових слів, які відображають тематику вашого сайту і найімовірніше в якості пошукових запитів будуть приводити цільову аудиторію з пошуковика на ваш сайт. Тобто якщо ресурс представляє собою інтернет-магазин з продажу товарів для домашніх тварин, то логічно буде включити до списку такі слова, як «корм для собак», «ошийники», «клітка для птахів», «акваріум» і т.д. Всі ці запити повинні бути релевантні контенту сайту (якщо ви, наприклад, не продаєте корм для собак, то цей і всі суміжні запити потрібно виключити). Але такий спосіб є дуже трудомістким, тому варто користуватися спеціальними інструментами, які суттєво полегшують процес створення семантичного ядра.
Більше...